Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Het regent buiten licht, een lekker glaasje rum en ik vermoed een Longines aan de pols, geniet van het goede leven :laughing:

1 like

Ach, arme Techy! :slightly_frowning_face: Biechtte hij niet ooit eens op niet vreselijk handig te zijn met computers, waarover we toen hartelijk (maar zeker niet hatelijk) moesten lachen, allemaal? Vanwege zijn forumnaam, uiteraard. :wink:

1 like

Staat top :ok_hand:t3:

:smiling_face: ja, mooi samengevat

Tof op deze band👌

Is er niemand die z’n telefoonnummer heeft? Om eens te polsen? @louis had hij niet met jou meegereden voor de 010 GTG afgelopen voorjaar?

Ik heb zijn nummer maar bijzit ook in de 010 app groep en in die van Tijd aan de Zaan.

Ik ook niet hoe het me gelukt is. Alleen op mijn telefoon, op mijn laptop krijg ik niet eens een QR om te scannen​:flushed::roll_eyes:

Ik heb Erik’s nummer (overname Wolbrook bandje maand geleden) en heb een bericht gestuurd.
Het gaat goed met hem :heart: en iedereen krijgt de groeten :partying_face:.

Hij leest momenteel mee als gast, want is idd slachtoffer van 2FA geworden. De code is kwijt, hopelijk kan Jur hem daarbij helpen.

Willen we Tech-neut terug zien?

• :musical_note: “We want you back!”
  • :clapper: “We await your return.”
0 stemmers
2 likes

Ah fijn :+1:t3:

Dan kan ik hem nog wel ff missen :stuck_out_tongue_closed_eyes: :joy:

2 likes

Ah, goed om te horen! :relieved: En we proosten vanmiddag met een biertje op hem, hier in de kroeg! :beers:

3 likes

16 likes

Ah, goed om te horen! Het is inmiddels middag!

Alleen drink ik normaal gesproken geen alcohol op zondagen (als ik maandag weer moet werken) :slightly_frowning_face:

14 likes

Zal ongetwijfeld nodig zijn, voor de veiligheid ofzo. Best vervelend, lijkt me. Maar soms is het niet anders, I guess. Geen zorgen. Ik drink er vanmiddag ook nog wel eentje voor jou. :wink:

6 likes

Ook maar weer ‘s aan de Squale vandaag. En eerst aan de koffie. :coffee:

15 likes

Ja deels is dat waar, ik werk soms met machines zoals o.a. een zaagtafel, maar ook gewoon omdat ik dan fris en fruitig de week kan beginnen :innocent:

3 likes

Kijk, dat is gewoon heel verstandig! :+1:

1 like

In 1926, one man patented an invention that made the impossible possible, and changed underwater work for generations to come.

Ik dacht, dat wordt iets in brons. Maar daar lijkt het zo niet op?

12 likes

Even de dahlia tuin bij de Keukenhof bezoeken met de Erebus:

11 likes

Nice denk een master met kroon op 3 met Galeazzi plaat :ok_hand:t3:

8 likes