Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Ik hoop op ooit nog een echte 1521 in brons of titanium. Dat lijkt me echt ultiem :ok_hand: Maar ik ben bang dat ze niet teveel durven te variëren met de heilige 1521 kast :see_no_evil:

3 likes

Je bedoelt anders dan de blauwe?

5 likes

Die vind ik ook heel gaaf! Maar uit m’n hoofd gezegd was die wel dikker dan een gewone 1521.

1 like

Eerste waar ik aan moest denken was: Pelagos. Zal door die indexen komen. :thinking:

1 like

Ik had hetzelfde :rofl:

Jij hebt toch zo’n Galeazzi? Die heeft toch die vierkante lumeplots

3 likes

Ja, dat klopt idd. Nu je het zegt, daar lijkt ie ook wel erg op qua indices :sweat_smile:

Hmm, kan nog niet editen (dat kan pas bij TL-2?).
Maar zie nu dat in dit, lijkt officiële, promo plaatje de kroon niet dicht zit :laughing: herinner me dat er gesproken werd over extra dik glaasje om tegen de druk te kunnen, maar daar heb je dan niet zoveel aan met open kroon :rofl:

1 like

Tsja, dat past dan wel weer in de serie:

image

6 likes

Zo ziet ‘t er inderdaad niet uit, dus weinig kans meer op zoiets:

Die er overigens wel in staal en brons was blijkbaar. Lijkt wel een zwarte bezel bij de nieuwe?

7 likes

Deze was vanmorgen weer mee naar de gym en mag nog eventjes om de pols blijven.

Succes weer, deze nieuwe week!:muscle:

13 likes

En weer terug naar…

17 likes

15 likes

Prachtig Ed. Toch een goede keus geweest hè, de blauwe.

1 like

Blijft een mooi horloge!

Ook ik “ging vandaag vreemd”

10 likes

Lorier heeft leuke horloges, ik heb een tijdje zo’n Hyperion gehad, alleen voelde het steeds meer als een Rolex ‘Hommage’. Jouw model is wel meer authentiek…

1 like

Nog even wat plaatjes met de foute band die het gewoon goed doet op de HF, denk ik zo…

16 likes

Teaser op de socials over een nieuwe Squale. Onder de stip vermoedt men het Galeazzi logo. Case lijkt me een Matic S te zijn?

11 likes

Thanks! :+1: En ja, nog altijd heel blij mee! :blush:

Dankjewel, man! :+1:

3 likes

Denk het ook en dat klopt dan ook met het verhaaltje op insta.