Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Nog wat aan het hosselen voor volgende week? :wink:

1 like

@Tijdspraak , ouwe ritselaar! Alles nog op schema?

Ff met vrouwtje naar de massage.

Yes alles staat klaar. Laatste loodjes. Wel spannend hoor

3 likes

Dit doet mij gelijk denken aan zo’n plas-opvang-doek voor bij puppy’s :sweat_smile:

2 likes

Zal vast zeer geslaagd worden :ok_hand:t3:

Heb er zin in!

2 likes

Liters en liters olie erop ! Hoppa

3 likes

Met een beetje geluk straks hier een fotootje van de nieuwe Galeazzi, als DHL het pedaal en beetje weet te vinden

5 likes

Leuk ! We wachten met je mee

Vandaag even niet de Squale. Die is gisteren meegeweest in de surfbak bij RiF010 :call_me_hand: :surfing_man: dus die ligt wat uit te rusten :wink:

12 likes

Ik heb wel eens gehoord van een app of website waarin je dat bij kunt houden, dan kan je ook bijhouden hoeveel het te snel of te langzaam loopt. Is niets voor mij maar goed….

Goedemorgen Squalistaas :wave:t2:
Hier nog aan t genieten op de camping.

9 likes

Middag! Succes volgende week Stef, ik ben er helaas niet bij.

Plaatje voor de sfeer.

17 likes

Ja, hoorde tijdje geleden in de Tijdgenoten podcast ook over een app, maar heb in de basis niet echt behoefte aan nog een app.

Tegelijkertijd ben ik wel benieuwd naar inzichten welke horloges ik draag. Merk toch dat sommige modellen bijv in de winter wel gedragen worden maar in de winter minder én vice versa.

Interessant om dan aan het einde van het jaar te weten welke modellen mogen blijven of mogelijk geslachtofferd mogen worden :sweat_smile:

1 like

25 likes

Gefeliciteerd! Wat is je eerste gedachte?

2 likes

Mooier dan verwacht. Kleur blauw springt eruit, heel helder, kast is strak, goed gevorm met zijkant afgevlakt, lugs zijn mooi naar beneden gericht, platte bezel idem voor het glas. Inprint komt leuk uit en is een eye catcher, heeft iets van een hoogwaardige stamp. Textiel band in sand is top maar redelijk ongeschikt om ongeschonden te laten voor de kleinere pols, gaat zo eerder op het rubber.

3 likes

Mooi man.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

1 like

16 likes

Goedemiddag iedereen,

Ik zit de laatste tijd veel op de website van Squale te kijken, heb wat videos gezien en lees hier ook al een tijdje stiekem mee in dit topic. Hierdoor heb ik steeds meer interesse gekregen in de horloges.
Mijn oog is gevallen op de Squale 1521. Maar ik twijfel een beetje aan de maat. Het horloge is 42 mm en ik heb zelf een polsomtrek van ongeveer 17 / 17,5 cm.
Zijn er hier toevallig mensen met een vergelijkbare polsmaat die de 1521 dragen? Ik ben heel benieuwd hoe dit bij jullie past en of de kast door de vorm misschien wat kleiner draagt.

Alvast bedankt voor de hulp!

4 likes