Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Ah, jammer. De YT filmpjes aan aantal jaar terug wel gevolgd, vond het altijd wel interessant en vermakelijk.

Middagwissel voor tijdens het schuren/verven:

5 likes

@van deze al gezien in t blauw?
Mooie prijs om dit iconische model te proberen en nooit meer weg te doen :wink:

3 likes

Ik zag hem voorbij komen ja, het is inderdaad een hele aantrekkelijke prijs en een prachtig horloge!

Ik moet alleen heel eerlijk bekennen dat ik net een ander horloge heb gescoord hier op het forum. Aangezien ik thuis ook al aardig wat heb liggen, moet ik toch overslaan denk ik, hoe verleidelijk dit ook is. Maar toch twijfel ik, omdat het wel een perfect instapmodel is. Ik ga er even over nadenken, en als hij morgen nog beschikbaar is koop ik hem misschien wel.
Bedankt voor het meekijken en de tag!

4 likes

Haha, je bent echt gebeten door het horloge virus zo te horen :laughing:

Zorg uiteraard wel dat je het wel financieel verantwoordelijk houdt. Als student moet je wel genoeg overhouden om te feesten en andere leuke dingen te doen. Sociale leven is die jaren belangrijker dan een horloge meer in de collectie.

Ik wist in die tijd alleen nog maar van “fashion” horloges, zoals Boss en (iets beter) Skagen. Maar ik kan je vertellen dat, als ik terugkijk naar die tijd, de herinneringen niet draaien om welk horloge er om de pols zat.

2 likes

Toppertje deze.

12 likes

Mooi hoe die bandkleur aansluit bij de wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Wijze levenslessen zo op de vrijdagmiddag

2 likes

Haha, dat horlogevirus heeft me inderdaad flink te pakken gekregen het laatste jaar :joy:

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, super goed advies. Ik zorg er absoluut voor dat het financieel verantwoord blijft. Het sociale leven en de leuke dingen met vrienden gaan hier ook zeker voor, dat komt helemaal goed hoor. Maar leuk om te horen hoe jij er destijds instond!

2 likes

Avondwissel

18 likes

Avondwissel :sunglasses:

18 likes

Aangezien het nu echt een kroeg tijdstip is… Horloge nummer 3 van de dag, oftewel de avondwissel:

13 likes

Fijn weekend :wine_glass:

17 likes

Goedemiddag

15 likes

De Squale draag ik verreweg het meest maar zo nu en dan ook een dikke Japanner :smile: met dag/datum.

10 likes

Iets wat ik op een ‘echte duiker’ nooit zou durven maar bij dit duikertje wel….

… een suede bandje op een ‘duiker’ :shushing_face:

10 likes

16 likes

Goedenavond!

13 likes

Je bent hier in de Squalekroeg, hier komen de duikers zo’n beetje standaard op leer.

2 likes

Zullen we nu inderdaad eens stoppen met dat eeuwige gezeik over een duiker die niet op leer hoort? En de eerste die daar hier weer over neuzelt gewoon een toegangsverbod opleggen?
:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes