Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Nee, joh! Het is toch 31 april, vandaag?! :thinking: :sweat_smile:

Oh, had mij ook kunnen overkomen. Zit even te denken…, hmmm, heb ik überhaubt een no-datehorloge? Nee, volgens mij niet. Nou ja, als ik er wel een had gehad, zou ik het ook hebben kunnen doen. :grin:

1 like

Momenteel niets maar ik dacht als bv de lunette eraf gaat. In België heb je geen AD’s voor zover ik weet

Klopt.

(Bron: store-locator)

Dan zul je dus moeten uitwijken naar bijv. NL, je horloge opsturen naar de AD die op je garantiekaart staat of bij Squale zelf aankloppen. Zit niks anders op vrees ik.

1 like

Wij hebben relatief best een groot aantal ADs, met één duidelijke favoriet, natuurlijk :grin:! En in de UK zijn Squales trouwens ook goed verkrijgbaar.
Not-bad GIFs - Get the best GIF on GIPHY

2 likes

Echt, wie dan … :wink:

tell-me-more-excited

Het gaat niet per se om verkrijgbaarheid, 't gaat om service en onderhoud. Niet elke AD zal ook een service center hebben. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat bij Squale werkt. Wordt alles opgestuurd, gebruiken de AD’s eigen horlogemakers of …

Overigens zal een goede AD je altijd proberen te helpen, ook al heb je je horloge elders gekocht.

1 like

tumblr_me2nzib3IT1qbc0hg.gif 245×285 pixels | James bond skyfall, Ben  whishaw, Q james bond

Mwah, zal maar niet teveel uitweiden over mijn ervaring… Maar goed, uiteindelijk is het helemaal goed gekomen.

Eens. Hoewel sommige ADs daar dan wel weer een stuk beter in zijn dan andere.

1 like

Heb de Squale maar uit het blauwe gedeelte gehaald. Krijg het niet over mijn hart om te verkopen. Wilde dit model al zo lang…
Nu met nieuwe band weer helemaal happy ermee.
Dan met de tijd maar een Matic erbij🤔

15 likes

Wise Choice GIF - Wise Choice Chosen - Discover & Share GIFs

5 likes

Houden!

Prachtig horloge…

3 likes

Bevooroordeeld, maar goede keus… :wink:

11 likes

Ik had 'm bijna van je gekocht!

Maar dan had ik je wel een skeer bod moeten doen … :joy:

:arrow_down:

KindheartedBrownAngelfish-size_restricted

Nee!

Zoals het zo vaak gaat met de 1521. Dus gewoon houden, dragen en van genieten … :sunglasses:

Verkopen kan altijd nog enne daarna krijg je toch weer spijt, dan komt er wéér eentje. Dit is een soort van val waar je ingetrapt bent toen je de eerste kocht. Dat houdt niet op, niet vanzelf. Leg je er maar bij neer. Oh enne hetzelfde zal je vergaan bij de Squale Matic. Echt waar. Die Von Büren heeft ons allemaal in de greep. :wink:

2 likes

Ik haat die vent! :roll_eyes: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maareh, even wat anders.
Het is officieel een feit: ik heb mijn eerste bestelling óóit bij ome Ali gedaan! :partying_face:

Deze voor m’n blauwe 1521s.
image

En deze voor m’n Carerra.
image

Spannend! Ben heel benieuwd!
Excitement GIFs | Tenor

8 likes

Goedemiddag Skûwàlisti!
Leuk feitje: Domed glas met AR is helemaal niet zo Anti-Reflective … :wink:

… en een tweede verslaving dient zich aan. :sunglasses:

Je zult je overigens verbazen over de kwaliteit van de FKM bandjes van ome Ali. Die doen vaak niet onder voor de ‘influencer webshop bandjes’, die ze veelal ook gewoon uit China halen.

picture-of-seinfeld-group-jumping-at-the-door-gif

8 likes

Alsjeblieft, zeg. Ik ben een jaar of 10 geleden eindelijk afgekickt van een auto(koop)verslaving en, in ieder geval de laatste 3 jaar ofzo, van een gitaar(koop)verslaving. Het enige dat ik nu nog af en toe koop, zijn horloges en speciaalbiertjes. Nou ja, een Ali-bandenverslaving hoeft gelukkig niet zo duur te zijn.:sweat_smile:

2 likes

10 likes

Wat heb jij daar voor bandje aan (vraagt de Squale-groupie die op het punt staat om daarnaast nog een Ali-bandenverslaving op te doen :joy:)?

1 like

Ik vermoed iets als hieronder, maar dan helemaal in het zwart …

:arrow_down:

3 likes

Ik heb die bovenste in het oranje op mijn 1521.
Wel de Squale buckle en normale springbars overgezet.

9 likes

Dub, dub … dub. :thinking:

Dit zou best wel eens een erg mooi bandje voor de Thalassa kunnen zijn. Jaja, ik heb weer eens de kriebels. Maar ûhm, wel een soort van 90 euro gokje.

Hellup! Nee echt, hellup …

• Kopen. Je leeft maar één keer!
  • Zonde van je geld. Deze duiker hoort op rubbâh.

0 stemmers

Je kan er ook eerst eentje van CNS proberen om te kijken of het bevalt. Die zijn lang niet zo duur

2 likes