Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Balen!

Kijken hoe lang het duurt voor he hem weer terug hebt, of een vervangend exemplaar.

1 like

Toch niet ook 5x importkosten moeten betalen? :astonished:

1 like

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :beers:
Vandaag weer terug op de oranje band, de meest zonnige combi wat mij betreft …

#TeamMatic :shark: :diving_mask:

Auw! :see_no_evil:

Ik heb tot nu toe gelukkig helemaal niks te klagen over Squale(s), … hoewel de Thalassa liep een beetje te vlot maar dat heeft Q keurig opgelost. Die loopt nu heel strak, binnen COSC-normen. Alle 1521’s waren prima, ook de twee die ik uit Singapore heb gehaald (gelukkig).

Ik hoop dat Gnomon een beetje soepele afhandeling kent voor aankopen buiten Singapore én dat je niet weer heffingen en kosten voor je kiezen krijgt als 'ie weer teruggestuurd wordt. Dat zal nog wel een dingetje worden denk ik. De afhandelaar niet er soms gewoon weer een bonnetje voor BTW en kosten aan vast, ook al staat er ‘repair’ op het label. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Ik heb het al een keer gehad met een reparatie onder garantie in the US of A. Was een heel gedoe om het betaalde terug te krijgen. Uiteindelijk wel gelukt trouwens.

Kan een Nederlandse AD de garantie niet voor je afhandelen. De garantie is toch wereldwijd? Dan ben je mogelijk alleen wat verzendkosten kwijt, omdat je het niet hier gekocht hebt. Misschien dat Q je kan/wil helpen.

Hoe dan ook, succes ermee en ik hoop dat je 'm snel weer fris en werkend om de pols hebt!

De bovenste foto is wel geslaagd. :joy:

6 likes

Lekker hoor :sunglasses:

12 likes

Pffff, ik heb net €12 betaald bij Tante Ali, oplichtster…

4 likes

Lekker toch enne, alsof je zelf nooit iemand oplicht …

tumblr_d6dd7eba6c8be14cc94605e112dc3d94_2ca7f634_400

2 likes

Bah balen man :rage::face_with_symbols_over_mouth::open_mouth:‍:dash:

1 like

Ja dat dacht ik ook.

Wereldwijde garantie…

Ze zeggen voor aanspraak op de garantie moet het horloge terug naar Gnomon.

Ik had al gevraagd of ik hem naar Squale in Zwitserland kon sturen.

Niet dus.

Maar Singapore is ook wereldwijd natuurlijk. :smile:

3 likes

Daar heb ik dan weer slechte ervaring mee (kreeg 'm ongerepareerd weer terug!). Gelukkig heeft Q dit echt geweldig opgepakt, vervolgens. Hoop dat de service van Gnomon een beetje in de buurt komt. Dan komt het vast goed.

1 like

Ongerepareerd weer terug gekregen!?!

Oh.

Nou dan gaan we dat maar niet doen dan.

Wat was er mis met dat horloge dan als ik vragen mag?

Ik stuur je even een PM.

1 like

Wat is dat voor een dier, een wolf?

2 likes

O.k. thanks. :+1:

1 like

Wie zijn ze?
Gnomon schrijft zelf op de website “als het lokaal niet lukt dan contact opnemen …”

In the event that you are unable to receive after-sales support for your watches locally, our Gnomon service centre will assist you with your watches.

Daar lees ik uit dat je best een garantiegevalletje bij een lokale AD kan/mag neerleggen. Squale Italië/Zwitserland is geen AD, dus die valt inderdaad af. Los van het feit dat de ervaringen van @TagEd bij Squale zelf niet erg hoopgevend zijn. Q-Watches of AWCo zijn wel een (lokale) AD, ik zou het gewoon even daar navragen.

Wereldwijd is natuurlijk niet alleen Singapore … :sunglasses:

3 likes

Een zeer lompe Labrador :joy:

1 like

Ja klopt idd.

Ik kreeg terug in de mail dat je hem wel lokaal aan mag bieden. Maar dan moet je ook zelf de knip trekken.

Voor een garantiegeval terug naar Singapore met afgestempelde garantiekaart.

Ik vind het allemaal wel een vaag boeltje worden zo.
International Warranty met een korrel zout.

Maar ach, het is geen halszaak. Ik heb er nog een paar om te dragen in afwezigheid van de profondo.

Ik mik hem deze week gewoon op de post.

1 like

Ik zal het wel niet begrijpen maar zelf de knip trekken voor een reparatie die onder de garantievoorwaarden valt … :thinking: kijk dat je eventueel voor administratie-/verzendkosten moet (mee)betalen snap ik. Je hebt hem immers niet bij Q of AWCo gekocht, maar zelf betalen voor de reparatie? Dat kan niet waar zijn als het defect aantoonbaar garantie is.

Maar goed, terug naar Gnomon dan maar … :beers:

1 like

Ja hij gaat idd gewoon terug naar Gnomon. :+1:

Daar komt ie ook vandaan dus laat ze het daar maar oplossen.

Ik vind het niet zo fijn om ad’s binnen onze landsgrenzen aan de mouw te trekken.

Straks regelen ze alles netjes en komt Gnomon niet over de brug ivm garantie en gemaakte kosten van de reparatie of zoiets.

1 like

Vandaag de pvd op de post gedaan :cry: die is onderweg naar een nieuwe liefhebber. blijf hier nog wel meelezen en ik meld mij wel weer als de 3e pvd op de mat valt
afbeelding

6 likes

Nou ja, gelukkig besef je het zelf ook.

:laughing:

See You Soon GIFs | Tenor

1 like