Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Hahaha je kan maar een rede hebben, proost :beer: en uiteraard veel plezier

2 likes

Goede dag allemaal. Ff vanaf de camping na de quali🍻

Heel veel plezier, zal een best showtje worden :+1:

6 likes

Of gewoon lekker buiten aan een lange borrel😊

8 likes

Ik wens je een prachtige avond met The Boss :+1:

1 like

FYI, ik ben gisteren dan toch maar lid geworden van Uhrforum; ondanks de kleurloosheid #incoming, dus dank voor de tip… :sweat_smile:

14 likes

Gratuliere :partying_face:

1 like

Ik heb ook weer een (nieuwe) Squale incoming :muscle:t2: en ook een redelijke kleurloze :sweat_smile: tot over een paar dagen :v:t2:

4 likes

Complimenti per questa bella acquisizione … :partying_face: :beers:
Kleurloos? Het zal wel, maar deze is wel lekker in balans. Vind het een fraaie 1521.

@VriesKou, haha … het kruipt telkens weer waar 't niet gaan kan! Welke is het geworden?

4 likes

Keertje een 1545 GMT (met zwarte bezel) :man_shrugging:t2:

5 likes

He, kijk nou, er is ook een blauwe variant! Ook sjiek.

11 likes

Vind ik ook heel mooi! Heeft de kast van deze nou een andere brushing/polishing?

Zit hier even een beetje bij te komen van een waanzinnige avond. Man, gewoon ongelofelijk hoe een kerel van 73 gewoon non-stop, 3 uur lang(!) kan doorrocken, op stand 10! Wat een show! :notes: :guitar: :musical_keyboard: :saxophone:

Fijne zondag, iedereen!:beers:

12 likes

PS Wat een heerlijk filmpje! :shark: :diving_mask:

Lekker man! Altijd leuk dat soort ervaringen.
Geniet van je zondag, en de rest van de Skûwàlisti ook … :sunny: :beers:

10 likes

Hahahaha, gefeliciteerd man! Ik was hem alweer vergeten :sweat_smile::joy:.

@TagEd hoe was het, te gekke avond gehad?

Ja dus! :joy:

Oeh, ff checken!

3 likes

Dan zie ik hem persoonlijk toch liever met een oranje secondewijzer. :sweat_smile:

1 like

Moet zeggen dat ik hem zo ook mooi vindt maar met idd een oranje secondewijzer zou het net ff wat mooier maken imo.

Zou nog wel een fotootje willen toevoegen van mijn squale op de camping maar vind het zelf wat eentonig om steeds hetzelfde horloge te posten. Volgens mij moet ik spoedig toch maar zoeken naar een nieuwe…:thinking:

1 like

O.k., misschien eigenlijk niet helemaal het goede topic. :sweat_smile: Maar, zoals jullie weten, zit ik gewoon het liefst in de Squale kroeg, met de altijd gezellige stamgasten!
Anyway, ik ben bezig met deze, die samen met m’n 1521 blue blasted, m’n zomerduo moet gaan vormen. De 1521, uiteraard, om mee op het strand en in het zwembad te vertoeven en de vintage TAG Heuer 2000, aan een lekker comfortabel tropicje, voor 's avonds op het terras. Jullie weten dat ik gek ben op beide merken. Dus hiermee ben ik helemaal klaar voor een topzomer! :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink:

Anyway, dat wilde ik even delen. Geniet van deze mooie zonnige dag, Squale famiglia!:sunny::beers:

11 likes

Vind ik helemaal geen probleem persoonlijk. Leuk om te horen met welke potentiële aanwinsten anderen hier bezig zijn :grin:

Ik denk zelf aan een Tudor op het moment :slightly_smiling_face:

2 likes

Nice! Welke?

1 like

Die heb ik nog wel een mooie :crazy_face: :ok_hand:t2: naast de Squale

6 likes

Black bay 58 of een Black bay 36. Moet nog even goed kijken hoe en wat

1 like