Blijft een topper
Staat ook gaaf, zo op nato!
Fijne dag, ook! Nu eerst tenniscompetitie van m’n jongste.
Vanmiddag gezellig borrelen, met vrienden.
Ja had hem vaker op nato toen ik hem net had. Best leuk zo wat experimenteren met verschillende patroontjes en kleurtjes
Klinkt als een lekker dagje! Geniet ervan.
Have fun!
Ik ga straks even met ons 4 potige monster naar het bos, en vanmiddag nog een verjaardag.
Dan is het gedaan met de rust, en moet er weer gearbeid worden. 🥲
Nou!
Deze kan weer terug…
Tijd is niet meer te verstellen als de kroon volledig uitgetrokken is.
Horloge gaat weer lopen als ik de kroon alleen al aanraak en de kroon draait dan helemaal vrij zonder weerstand.
Beetje minder vino downloaden op de afdeling qc bij Squale.
Dit is al de 2e zeperd op de 5 stuks…
Oh, da’s balen! Gelukkig nog niet meegemaakt.
Waar had je 'm ook alweer vandaan?
Ja jammer idd.
Bij Gnomon gekocht.
O.k., nou moet wel goedkomen, toch? Succes!
Ja lijkt mij wel idd.
Balen!
Kijken hoe lang het duurt voor he hem weer terug hebt, of een vervangend exemplaar.
Toch niet ook 5x importkosten moeten betalen?
Buon pomeriggio Skûwàlisti!
Vandaag weer terug op de oranje band, de meest zonnige combi wat mij betreft …
#TeamMatic
Auw!
Ik heb tot nu toe gelukkig helemaal niks te klagen over Squale(s), … hoewel de Thalassa liep een beetje te vlot maar dat heeft Q keurig opgelost. Die loopt nu heel strak, binnen COSC-normen. Alle 1521’s waren prima, ook de twee die ik uit Singapore heb gehaald (gelukkig).
Ik hoop dat Gnomon een beetje soepele afhandeling kent voor aankopen buiten Singapore én dat je niet weer heffingen en kosten voor je kiezen krijgt als 'ie weer teruggestuurd wordt. Dat zal nog wel een dingetje worden denk ik. De afhandelaar niet er soms gewoon weer een bonnetje voor BTW en kosten aan vast, ook al staat er ‘repair’ op het label. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Ik heb het al een keer gehad met een reparatie onder garantie in the US of A. Was een heel gedoe om het betaalde terug te krijgen. Uiteindelijk wel gelukt trouwens.
Kan een Nederlandse AD de garantie niet voor je afhandelen. De garantie is toch wereldwijd? Dan ben je mogelijk alleen wat verzendkosten kwijt, omdat je het niet hier gekocht hebt. Misschien dat Q je kan/wil helpen.
Hoe dan ook, succes ermee en ik hoop dat je 'm snel weer fris en werkend om de pols hebt!
De bovenste foto is wel geslaagd.
Pffff, ik heb net €12 betaald bij Tante Ali, oplichtster…
Lekker toch enne, alsof je zelf nooit iemand oplicht …
Bah balen man :dash:
Ja dat dacht ik ook.
Wereldwijde garantie…
Ze zeggen voor aanspraak op de garantie moet het horloge terug naar Gnomon.
Ik had al gevraagd of ik hem naar Squale in Zwitserland kon sturen.
Niet dus.
Maar Singapore is ook wereldwijd natuurlijk.