Uhm wat zeg juhhh?!
Uhhh
Gelukkig!
Sterkte Bram!
Uhm wat zeg juhhh?!
Uhhh
Gelukkig!
Sterkte Bram!
Heftig verhaal weer. Kan me niet voorstellen hoe ingrijpend het moet zijn om dat idee te hebben gehad. Is het iets chronisch of ben je er nu vanaf? Sterkte in iedergeval
Ik heb kanker, inmiddels ook uitgezaaid naar mijn longen. Ik hoop dat ik van dat vocht af ben, maar de kans is aanwezig dat het weer terugkomt.
Heel veel sterkte
Drukke dag gehad, dertig berichten gemist inmiddels en het eerste wat ik lees is …
… tja, dan ben ik even sprakeloos en heb ik helemaal geen zin om een leuke foto ofzo te plaatsen. Sterkte Bram!
Sterkte Bram
Jeetje zeg. Weet niet zo goed wat ik hierop kan zeggen anders dan dat ik hoop dat je er bovenop mag komen en dat ik je alle mogelijk kracht toewens.
Leuke foto’s zijn altijd goed hoor!
En bedankt allemaal!
Wat een bericht. Heel veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk bericht om te lezen, heel veel sterkte Bram!
Buongiorno Skûwàlisti!
Een mooi zonnig weekend, met bij mij toch best veel tijd (binnen) voor de TV … oa. F1/2/3, KLM Open, Indy500. Spannend allemaal.
Geen Giro?
Nee, wielrennen heb ik hélemaal niks mee. Voor voetbal of schaatsen hoef je mij ook niet wakker te maken. Laat ik graag aan de rest van Nederland over.
Kwam trouwens laatst bij het opruimen nog een blauwe map tegen met daarin afschriften, acceptgiro’s en grijze enveloppen, van ûh … de Postbank (de ‘Giro’). Ook nog een boekje Eurocheques. Zal ik voor de grap eens meenemen naar de AH. Even de boodschappen afrekenen. #giroblauwpastbijou
Voor mij staat dit weekend helemaal in het teken van
Man, voel me helemaal
Zo naar Amsterdam. Nu alvast even 'n , om de zenuwen een beetje op te onderdrukken…
Hahaha, Ja waren dat niet van die betaalkaarten tot 200 gulden .
Kicken man the Boss voor het laatst gezien denk alweer 15 jaar geleden in Nijmegen Goffert stadion.
Ik dacht 300 of een equivalent in buitenlandse valuta. Cheques waren vooral handig in het buitenland (vooral Europa), toen er nog geen bankpassen en geldautomaten waren.
Helemaal leuk.
Geniet ervan!