Geliked voor de Onda uiteraard, niet voor het hospitaal
Zo de Matic opbergen, mag weer een heul weekend aan de slag veel plezier in de leukste kroeg van het www
Veel sterkte Bram!!
, Bram!
En kan niet wachten op mijn witte tropicje, voor m’n Onda!
Een 1521 is ook zo’n bandensl&tje, hè?!
Lekker man, die oranje band aan je
Werk ze, kerel!
En wij bewaken wel de
Zo net lekker m’n eerste opengetrokken, bij een late en lekkere Indonesische lunch en vanavond gaat een vriendin heerlijk Surinaams voor ons koken! Dus, ik ben na dit weekend 15KG zwaarder, waarschijnlijk. Morgen naar The Boss! Voel me weer helemaal die tiener, van back in the '80s! Helemaal excited!
Las dat het een top concert was!
Na al het oranjegeweld moest ik toch ook proberen. Atmos 30 GMT op oranje.
De Alsta Nautoscaph uit de film Jaws (1975) heeft dat bandje beroemd gemaakt! Had er bijna een Alsta voor gekocht.
Ja, ik las ook zoiets en had ook niet anders verwacht.
Staat 'm goed, hoor!
Ook een leuk ding!
Vraagje aan de kenners. Ik overweeg de aanschaf van een blauwe Squale 1521. Deze lijkt mij het mooiste staan op een tropic in dezelfde kleur blauw als de dial en de bezel. Op chrono24 kwam ik deze ook tegen bij een gebruikt model (zie foto), maar op de site van Squale en diverse verkopers kan ik deze kleur band niet vinden. Is deze uit het assortiment? Zo ja, iemand misschien bekend met een goed after market alternatief? Alvast dank voor jullie hulp!
De door jou getoonde band is geen tropic.
Ik heb zelf een blauwe tropic van AliExpress gevist.
Kost niet veel, draagt zeer comfortabel en staat ook nog 'ns erg goed, vind ik.
Thanks!
Het viel gelukkig “mee”. Gisteravond dacht ik dat mijn laatste uurtje geslagen had, maar er bleek vocht achter mijn rechterlong te zitten. Dit hebben ze direct weggehaald, anderhalve liter!
Oh man, da’s schrikken! Goed te horen dat 't achteraf ‘meeviel’. Sterkte, Bram!
Jeetje, dat klinkt best heftig. Beterschap man!
Jemig man. Hoop dat het nu weer een stuk beter voelt/gaat.
Beterschap!
Deze band is van Bonetto Cinturini. Standaard op de 1521 geleverd destijds.
Je zou Squale zelf eens kunnen mailen of er nog 1 rondslingert daar. Wel even de doornsluiting doorgeven die je nodig hebt.
Beterschap!
Toch niets ernstigs
Net dus al gelezen , sterkte man.
Seiko?