Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

2 likes

Vintage Squale kasten… ook altijd leuk :slightly_smiling_face:

19 likes

Buongiorno, Squale people!:coffee:

17 likes

Morning!

18 likes

Buongiorno Squaléosi!

Shout out to @royke74, bedankt voor je PB en dat je me zomaar een

Naar me wilde versturen.

Wat een service van deze man!

Had ik nog geen Bergeon besteld, dan was om er graag op in gegaan. Komt vanavond binnen via express delivery

Nogmaals dank!

13 likes

Roy & Roel zijn
Account Suspended | Emoticon, Emoji, Grappige gezichten

8 likes

Goeie smorges deze morgen

14 likes

:heart_eyes:

17 likes

Gooi er eens een groepsfoto in, komen ongelooflijk gave, onbekende modellen voorbij.

5 likes

Hoe langer ik naar de ChocoMatic kijk, des te mooier hij wordt.

:drooling_face:

Plaatje gepikt van de heren van Q-watches.

12 likes

Goedemorgen Squalista’s

Tjonge jonge zeg. Kijk ik weer een paar dagen niet op HF en het Squale geweld vliegt je om de oren hier.

De groep groeit gestaag met nieuwe liefhebbers en dat is mooi om te zien :+1:

De modellen vliegen je hier ook om de oren en de een nog mooier dan de ander. En dan ga je weer twijfelen :thinking:

Heb nog een andere hobby die ook genoeg kost en de honger naar nieuwe/andere horloges neemt toch gestaag af bij mij.
De kriebels zijn op dit moment een beetje weg en ik wil gewoon een paar houden.

De Squale militaire en de Doxa gaan niet weg. De Seiko’s heb ik gemodificeerd en verkoop ik derhalve ook niet.
4 duikers van de 5 is ook weer wat teveel van het goede, dus Squale liefhebbers heb ik besloten om de blue blasted 1521 in het blauw te zetten voor een zeer scherpe prijs

13 likes

Ken dit gevoel wel. Wordt nog enigszins enthousiast van enkele horloges (merken) maar verder neemt de hobby een beetje af. Vooral door de kinderen, maar ook door andere hobby’s. Misschien over een tijdje dat het weer opleeft, maar voor nu is het prima zo

3 likes

Mooi leven hebben jullie… Minderen :smirk:

Ik ben dan dus nog behoorlijk groen achter de :ear: :ear:. Ik zit midden in Strapmania en hebben, hebben, hebben. Ow ja, ik wil ook nog een nieuwe Squale!

De problemen in mijn leven… :sweat_smile: :joy:

6 likes

Inderdaad, gas erop hier. Lijkt de whatsapp groep van mijn vrouw wel :rofl:

Die doxa’s zijn ook lekkere zomerknallers zeg :ok_hand:

2 likes

Silvester, ik kreeg zojuist een melding dat de straps vandaag worden bezorgd!

3 likes

Grrr @Koppie… Dilemma’s.

Idd zeer scherpe prijs. Maar wil ik een Blue blasted 1521? Wil ik niet toch een black blasted? Of wil ik een Matic?

F*ck my life!

4 likes

Paar jaar geleden werd mijn leven volledig beheerst door horloges. Ik ging zelfs een skx zelf maken, kocht elk onderdeel van het 7s26 uurwerk op ebay, zocht weken lang naar originele kast/bezel etc. Nog een ander horloge voor mijn vader in elkaar geschroefd. Stond ermee op en ging ermee naar bed

5 likes

Ja, dat gevoel ken ik inmiddels wel een beetje. Niet zozeer om zelf te knutselen, maar wel dat ik meer tijd spendeer aan zoeken en lezen op het net en meer tijd doorbreng op het forum, dan elders :sweat_smile:

3 likes

Keurige prijs @Stevil85 :ok_hand: ik laat m even aan me voorbij gaan, maar die kan nooit lang te koop staan

2 likes

Blijft een mooie!!!

3 likes