Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Dat vind nou ook!

3 likes

@Silvester1987, Hij wordt aangeboden door @Koppie. :sweat_smile:

1 like

Ah sorry :rofl: te snel / niet goed gelezen

1 like

Juist zo’n leuke set horloges! En Squale maakt zo mogelijk de mooiste blauwe horloges. Ga je deze niet heel erg missen? :grimacing: :thinking:

Herkenbaar ook voor mij. Ik heb vaak periodes dat ik dan weer heel erg into de ene hobby ben en dan weer meer into de andere. Maar nu zijn het toch alweer best wel een tijd de horloges… :grin:
Wel zijn het voor mij ook slechts enkele merken, waarin ik geïnteresseerd ben. :blush:

Oh, maar dat heb ik de afgelopen 2 - 3 jaar ook gedaan. Ben van 22 naar 11 gegaan en alleen gehouden of aangeschaft wat ik echt leuk vind en draag (meestal, dan). Maar ja, er is nog één plekje beschikbaar in de horlogekist en dat moet, ergens dit jaar, natuurlijk ook gevuld! :sweat_smile:

Jij denkt in of/of. Dat werkt beperkend. Denk gewoon in en/en; dat is heerlijk bevrijdend! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Study: Zen Meditation Really Does Clear the Mind | Live Science

6 likes

Hahahaha, :joy: :joy:

Dan wordt het en 3 nieuwe Squales erbij EN vrouw eruit…

Goh, dat werkt inderdaad bevrijdend :joy:

4 likes

Wel weer meer ruimte in huis voor (nog wat?) hobbies! :wink:
think of the possibilities - Buzz and Woody (Toy Story) Meme | Make a Meme

6 likes

Hahahaha, mooie vent!

3 likes

Al een paar dagen niet gedragen dus maar even een wissel naar de blauwe :shark:

14 likes

Er gaat toch niets boven 'n :shark:?!:smiley:

Hier aan het huiswerk, met een lekkere :beer:
De week is weer door de helft!:partying_face:

15 likes

6 likes

Oké, tooltje is binnen en ik ben gelijk aan de slag gegaan met swappen en passen.

De sailcloth: met vlindersluiting: nah, zit voor geen meter en is een hel om te sluiten. Maar goed, kan ook aan de sluiting liggen.

De tropic: wist niet dat een rubbertje zo lekker kon zitten :joy:.

De French army nato: Oef wat zit dat lekker!

12 likes

Is dat een elastische band zoals Erika MN ?

2 likes

Ja, licht elastisch en zeer comfortabel!

Ik heb hem er ook om laten zitten en het staal netjes ingepakt en opgeborgen :joy:

1 like

Kleurt ook lekker bij de indexen volgens mij?!
Staat 'm boven verwachting goed.

3 likes

Ennnn staat errug goed! :heart_eyes:

Edit:

Dat dus. :joy:

1 like

Nu snap ik waarom je moet passen om te snappen wat een ander zegt over nato.

Het horloge ligt ineens heel anders op de pols.

Exact dat, dus! :grin:

Ja, ik ben om. Misschien minder Shiney slechts mijn mening, maar wel rete-comfortabel :grimacing:.

Once you go nato, ben je staal zo vergeeto!

3 likes

Dit is geen nato. Een nato bandje is (te) lang en heeft zo’n raar flapjes, die je door ringetje terug moet vouwen enzo. Geen gezicht. Zo te zien heb je nu een MN bandje. Gelukkig maar, daar kun je jezelf wél mee vertonen … :wink:

2 likes

Een Nato moet je ook een beetje aanpassen naar single strap.

8 likes

Kan ook leuk zijn hoor!

11 likes

Ik vind het horloge echt prachtig, maar ik kan gevoelsmatig echt niks met dat flapje en soms ook met van die dikke ringen. Brrr.

Het stoort me mateloos. Nee, sorry. Laat onverlet dat ik de kleurencombi fraai vind!
Vooral die linksonder. :star_struck:

Een cursus “Creatief met NATO” gevolgd … :joy:
Verder een hele mooie band trouwens, de kleur en de webbing (zo heet dat geloof ik). Heel fraai!

5 likes