Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Oeh, FF style!

Deze zaak staat bekend als de Super Polipetto. de behuizing van Essemme heeft, in tegenstelling tot de Polipetto, een geborsteld bovenoppervlak.

2 likes

Fijn weekend Skûwàlisti! :beers:

#Team1521 :shark:

Don't click here! NSFW content for Squale Onlyfans, ûh fans only ...

Tja, sorry.
Ik ga weer het weekend in met mijn Astron om de pols. :wink:

tumblr_b5cef645d6bcee36b29a5a0dc8deecc3_8ff62f97_500

:sunglasses:

10 likes

O.k…

Dat er weer een 1521 bij komt is zeker.
Maar naarmate de tijd dichterbij komt dat de trekker overgehaald gaat worden speelt die ‘ene’ weer door het hoofd. En niet voor t eerst…

De polished blue vs de profondo/ aka fumoso.

:thinking:

14 likes

Polletje dan maar?

• Polished blue
  • Profondo aka fumoso.
  • Iets anders, ik vertel het hieronder!
  • Ik kan niet kiezen …

0 stemmers

Ik zou ze zelf allebei nog wel eens willen proberen!
Dus ik kan niet kiezen … :wink:

3 likes

De volledig blauwe heb ik al eventjes gehad.

In mijn gekke hoofd vind ik hem door zijn kleur met name geschikt voor zonnige omstandigheden. Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt als ik hem om heb tijdens het weer van vandaag bijvoorbeeld…

:laughing:

3 likes

Die volblauwe zou voor mij ook eerder een frisse zomerse verschijning zijn. Wat dat betreft is de Fumoso eerder een ‘alleskunner’. Draagbaar bij elke gelegenheid.

Ik heb overigens nog wel een suggestie! Neem de blauwe voor het mooie weer en koop er gewoon een prachtige zwarte bij. Lekker afwisselen … sorry, kon het niet laten :sunglasses:

5 likes

Haha.

Die heb ik kortgeleden zelf weggedaan.

Voor deze zwarte.

Ik dacht ook even na over een pvd versie. Ook gaaf.

11 likes

Dat lijkt me een mooie ruil! Enige wat me aan deze stoort is het feit dat het ‘duiker onder water’ vlaggetje eigenlijk wit en rood moet zijn. Geen geel.

Ow …

C02C1F695DA7FFB65DEF5BE222302098253F7FFE

Die wil ik ook nog! Pfff, zoveel keuze. :see_no_evil:

6 likes

Ja klopt die vlag is rood/wit of rood/blauw.

De naam klopt ook niet want scuba diving is ook een beetje casual voor de lol terwijl ze er een bund bezel op hebben gekwakt voor kikvorsknakkers die uren onder water blijven…

Maar goed, dat zijn kleinigheden. Ik denk dat ik het vlaggetje mooier vind in geel rood op dit specifieke model.

2 likes

:rofl::joy::rofl: bij mij dus precies hetzelfde :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Wow, iets meer info en beeld aub :orange_heart:

2 likes

Wow, iets meer info en beeld aub :orange_heart:

Wij gebruiken deze altijd aan boord, past meteen qua kleur bij nog meer squale’s :sweat_smile:

5 likes

Ah ja.

Wit blauw was ie…

Gek genoeg nooit in de handen gehad, alleen de rood witte gezien eigenlijk.

1 like

Dan de fumoso, lijkt me een alleskunner, helemaal op mesh.

1 like

Morning allen, wat een weertje vandaag :grin:

11 likes

Ik vind hem er niet uit zien :laughing: groen en geel gaan in mijn hoofd gewoon niet samen

Great minds think alike!
Ik zou deze limited ook aan mij voorbij laten gaan. Overigens de meeste moeite met de wijzers, ik vind ze ronduit lelijk. Kan ook aan de foto liggen natuurlijk.

1 like

Voor mij ook vooral de wijzers, maar ook het logo op de dial klikt niet in mijn hoofd :stuck_out_tongue_closed_eyes: