Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Dat had ik gisteren ook wel. Ik zat precies tussen 2 graatjes in, qua dikte van m’n pols. :roll_eyes:

1 like

Gaatjes*

:grimacing: Waarom ziet de gesp er gedraaid uit?

De gesp zit recht, de band (na de gesp) zit volgens mij een beetje scheef … :wink:

@Snellejelle, wat is jouw polsomtrek?
Lijkt me geen 18cm als ik het zo zie.

2 likes

De band is scheef, de gesp is gewoon te smal!

16,5 max 17 op een goeiedag

2 likes

Dat komt dus omdat je net een gaatje te ver zit waar de band breder wordt, qua dikte met je pols.

2 likes

Hmm nehh, dat heeft hij over de gehele lengte wel eigenlijk

2 likes

Ow, okeej. Bij mij was dat gisteren wel het geval. :sweat_smile:

1 like

Ik stoor mij er overigens niet aan hoor! Dit is sowieso mij eerste horloge die niet op staal is. Dus alles is even wennen

Ik ben eigenlijk een beetje anti rubber/leer/canvas en de rest😂 maar het begint te komen!

3 likes

Fotootje vh antiglim neefje:

11 likes

Toch wel?! Blij dat te horen

Vond de nieuwe 1545 echt wel fijn dragen moet ik zeggen

10 likes

Nice hoor :+1:

1 like

Ik zag gisteravond, ik dacht op Insta, een post van Squale over een nieuwe 1521 LE 100 pcs. Volgens mij een Nitrox diver, voor een US dealer. Maar kan 'm nu nergens meer vinden. Heeft iemand anders dit ook gezien of was ik al half aan 't dromen? :grin:

Anyway, lekker vrijdag weer, Squale gang! Vanmiddag mag het bier weer open! Werk ze nog even, zo net voor het weekend! :beers:

5 likes

De Nitrox duikerset is al een hele tijd in de aanbieding. Het heeft net een grote korting gehad, waardoor het een goede prijs is.

Ja, ik ben me ervan bewust dat er al een was. Maar gisteravond zag ik, volgens mij dus op Instagram, een post van een nieuwe. Had de foto ook moeten bewaren. Nu kan ik 'm niet meer vinden… :roll_eyes:

Deze, met schilmesje erbij :shark:+:hocho:

6 likes

9 likes

Zie je wel, ik ben niet gek! :crazy_face:
What happens to Jack Nicholson in One Flew Over the Cuckoo's Nest? - Quora

Ik vind 'm wel cool! :sunglasses:
Ook die set wel. Hoewel dat mes, volgens mij dan weer, beperkt bruikbaar is. Volgens mij mag je daar niet eens mee over straat. Of wel? Ben niet zo thuis in de wapens… :thinking: :cowboy_hat_face:

5 likes

Buongiorno Squalista’s!

Het is een dolk en verboden om bij je te dragen.

6 likes

ESSEMME :yellow_heart:

10 likes