Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Als je het fout doet, doe het dan goed fout :grin:

1 like

11 likes

moet je er eigenlijk wel bij hebben, als je een Squale hebt. Zeker voor de zomer! :desert_island: :tropical_drink:

image

Trouwens Squale gistermiddag nog maar even 'n reminder gemaild, over of dat postadres nou klopt. Want ik hoor niks en dat horloge ligt daar maar, bij dat sorteercentrum… :grimacing:

5 likes

De tandjes, @TagEd.

Vervelend dat het zo traag als dikke poppenstr#nt gaat. :dizzy_face:‍:dizzy:

2 likes

Dat lijkt mij vanzelfsprekend

1 like

Rondje met het hondje met de Militaire

15 likes

17 likes

Poeh! Lekkere foto. :star_struck:
Het is net alsof er een heel klein maar krachtig spotje op de wijzerplaat gericht staat. Net als bij de NA van @n_visser ziet dat blauw met zijn verloop er toch wel erg goed uit! Mooi.

4 likes

Dat is wel zo als er licht op schijnt idd.

Die van mij is gewoon subtiel blauw als er weinig licht is.

1 like

Als je The-Squale-Collector de laatste tijd niet hebt bezocht, is er een hoop nieuwe content live, waaronder een grote gids voor de moderne 1521 Bund.

Neem een ​​kijkje, geef feedback en doe mee als je wilt (wanhopig op zoek naar speciale Squale voor de galerij).

4 likes

Fijne zondag … :shark:

#Team1521

13 likes

Nogmaals de Blue Ray vandaag. :shark::+1:

Gisteren nog wat gelezen op de Squale-collector.
Bedankt voor de tip Squalistas.

16 likes

Fijne zondag :+1:

11 likes

Buongiorno allen!

No blue monday for me! :sunglasses:

11 likes

:smiley:

19 likes

Is dit een nieuw model of NOS?

5 likes

Even 'n update, Squale amici. Heb er de afgelopen dagen behoorlijk mee in m’n maag gezeten. :worried: Zoals ik eerder meldde, ligt mijn horloge, dat gerepareerd moet worden, op dit moment als ‘onbezorgbaar’ in een distributiecentrum in Italië. Maar Q-watches heeft aangeboden te helpen! :muscle: Ben echt super opgelucht dat er nu echt iets gaat gebeuren. :relieved: Echt helemaal top! :+1: :beers: Overleg volgt, dus nog. Will keep you posted!

6 likes

Pfffff een never ending story.
Hoop dat er nu snel een oplossing gaat komen.
Tof dat Q nu mee helpt :+1:

4 likes

Pfffft, ja… Die jongens van Q-Watches blijven iedereen maar uit de brand helpen. When does the Hurting Stop!? :crazy_face:

Het zou leuker zijn geweest, als je :point_up: er niet bij ge-edit had. :sweat_smile: :rofl:

@TagEd, fijn dat Roy en Roel zich inzetten! Laten we hopen dat het zoden aan de dijk zet.

Kudos voor @royke74 en @MotoSkooly!

6 likes