Als je het fout doet, doe het dan goed fout
moet je er eigenlijk wel bij hebben, als je een Squale hebt. Zeker voor de zomer!
Trouwens Squale gistermiddag nog maar even 'n reminder gemaild, over of dat postadres nou klopt. Want ik hoor niks en dat horloge ligt daar maar, bij dat sorteercentrum…
Dat lijkt mij vanzelfsprekend
Poeh! Lekkere foto.
Het is net alsof er een heel klein maar krachtig spotje op de wijzerplaat gericht staat. Net als bij de NA van @n_visser ziet dat blauw met zijn verloop er toch wel erg goed uit! Mooi.
Dat is wel zo als er licht op schijnt idd.
Die van mij is gewoon subtiel blauw als er weinig licht is.
Als je The-Squale-Collector de laatste tijd niet hebt bezocht, is er een hoop nieuwe content live, waaronder een grote gids voor de moderne 1521 Bund.
Neem een kijkje, geef feedback en doe mee als je wilt (wanhopig op zoek naar speciale Squale voor de galerij).
Nogmaals de Blue Ray vandaag.
Gisteren nog wat gelezen op de Squale-collector.
Bedankt voor de tip Squalistas.
Is dit een nieuw model of NOS?
Even 'n update, Squale amici. Heb er de afgelopen dagen behoorlijk mee in m’n maag gezeten. Zoals ik eerder meldde, ligt mijn horloge, dat gerepareerd moet worden, op dit moment als ‘onbezorgbaar’ in een distributiecentrum in Italië. Maar Q-watches heeft aangeboden te helpen!
Ben echt super opgelucht dat er nu echt iets gaat gebeuren.
Echt helemaal top!
Overleg volgt, dus nog. Will keep you posted!
Pfffff een never ending story.
Hoop dat er nu snel een oplossing gaat komen.
Tof dat Q nu mee helpt
Pfffft, ja… Die jongens van Q-Watches blijven iedereen maar uit de brand helpen. When does the Hurting Stop!?

Tof dat Q nu mee helpt
Het zou leuker zijn geweest, als je er niet bij ge-edit had.
@TagEd, fijn dat Roy en Roel zich inzetten! Laten we hopen dat het zoden aan de dijk zet.
Kudos voor @royke74 en @MotoSkooly!