Balen zeg maar gelukkig dat de heren van Q-Watches hulp aanbieden
Uiteraard willen we helpen. Ik heb al contact gehad en ze zijn er mee aan de slag!
Buongiorno, Squale amici!
Yay, alweer woensdag!
Oeps, zie dat de datum niet goed staat!
Fijne dag, iedereen!
Goedemorgen,
Bijna weekend
Chips met peren.
Voelde dat mijn horloge los zat in mijn mouw.
Blijkt de eerste schroef van de band pleite te zijn. Aandere schroef aan de andere kant zat los.
Iemand nog voor de stalen band van een Squale een schroefje liggen (lugs zijn 20mm)?
Poeh, ook vaag! Zou toch niet moeten kunnen, lijkt mij. Webshop al benaderd?
Helaas heb ik geen spareparts liggen, maar daar heb je natuurlijk weinig aan.
Heb even helemaal gemist dat je deze had. Maar wat een cool ding! Weet niet of je 'm bij Q hebt gekocht? Dan zouden zij je toch moeten kunnen helpen?
Of komt ie ergens anders vandaan?
Succes, in ieder geval!
Nee bij ons geen witte 1545 weg gegaan vooralsnog 🫢 en we hebben hier zelf helaas ook geen lossen schroefjes voor liggen anders was t zo opgelost.
Thanks Ed. Gisteren binnengekregen, heb hem bij Squale in Zwitserland besteld. Geweldig horloge. Helemaal blij als je er naar kijkt. Dat wit met goud is in het echt eigenlijk helemaal super.
Heb ze een mail gestuurd om een paar schroeven op te sturen.
Volgende Squale bij jullie Royke. Was met een biertje aan het surfen op Squale en heb hem toen gelijk besteld.
Levensgevaarlijk!
Nice!
Maar, eerste keer dat ik een Squale dameshorloge zie!
Dacht altijd dat er voor de dames alleen de medium was. Oh ja en sinds kort natuurlijk weer de Super Squale. Nou ja en, voor de echt stoere dames, gewoon 'n 1521, natuurlijk!
Squale Tiny
Squale Tina
Squale 727
Squale 729