Sniesnasnapik
Mooie zeg
Hey die ken ik
Veel draagplezier kerel!
Ik heb eindelijk ook een ex van Cihanski! Is daar eigenlijk een apart topic voor?
Super leuk ding!
Dat zou leuk zijn alleen ik kan 1 significant detail niet vinden;
De wijzerplaat en wijzers worden NOS (New old stock) genoemd en deze zou behoorlijk gelimiteerd zijn tot maximaal 50 stuks zag ik in een facebook post van “Gnomon” zelf uit 2012. Er wordt elders weer gesproken dat er maar maximaal 30 zijn gemaakt.
Alleen wat is NOS? Is het een wijzerplaten serie van een jaar daarvoor? Een wijzerplaat uit 2003 hergebruikt in dit model? Ik kan er bijzonder weinig over vinden!
NOS betekent New Old Stock. Dus eigenlijk ongebruikte oude voorraad. Hoe oud? Dat kan elk jaar zijn.
Nou ja, elk jaar vóór 2012. Gnomon zal deze destijds hebben “gekregen” lees gekocht om er een Gnomon Edition van te laten produceren.
Terug van weggeweest in dit topic met een oude bekende. Ik miste hem en toen deze in de blauwe hoek voorbij kwam geen seconde getwijfeld!!!
Squale weet niet alleen mooie kasten te bouwen, deze wijzerplaat is prachtig!!!
Dank u dank u, eerst even op de zwarte tropic spammen!!! Maar binnenkort gaan we full Summer vibe met de oranje strap of de blauwe roggeleer strap die ik er destijds speciaal voor gekocht had
Daar ben ik zeer benieuwd naar!
Zie hier oude fotos
Niceeee, weer terug in het leukste topic van HF
Veel draagplezier!
Like really cool
Very Nice!