Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Very Nice!

1 like

Koffie, koffie… Tijd…

11 likes

Toffe aanwinst, zelf de 5e Squale verkocht.
Maar hang nog steeds rond hier :smirk:

3 likes

#Team1521 :shark:
De laatste uren samen, het afscheid is aanstaande. Ik ga je (weer) missen!

minions-heart

19 likes

Make Me Cry GIFs | Tenor

5 likes

Ach er komt vast wel weer een 1521 :wink:
Heb dit nu al vier maal meegemaakt.

4 likes

Oh ja hoor, dat weet ik ook wel! :sunglasses:

Maar ik wil nu eigenlijk een keer een Squale Matic gaan proberen. Ik heb alleen nog nét niet genoeg in het spaarpotje om toe te slaan. Zeker niet voor een nieuwe. En ik ben ook ze interwebs aan het afstruinen voor een blauwe Thalassa, baal er nog steeds van dat die telkens aan mijn neus voorbij gaat. Of de 1521 ‘60 years’ uitvoering, gewoon een keer iets bijzonders of … jaja zoveel moois. Kortom, Squale is zeker niet van mijn netvlies! Kans is wel dat er nu even een tussendoortje komt, een Tag Heuer of een Seiko duiker ofzo.

Nu draag ik dagelijks de Astron. Daar ben ik trouwens ook erg blij mee. Qua afwerking onovertrefbaar in deze prijsklasse. Zo scherp!

Ik ben ‘pas’ bij mijn derde … :joy::joy:

3 likes

Blijven gewoon mooie horloges…

Wellicht dat jij dan weet waar dat hoesje voor is, ik en de verkoper hadden geen idee.

1 like

Daar zit/hoort een Squale bandentootje in. Kreeg ik erbij van onze vrienden van Q-Watches, van @royke74 en/of @MotoSkooly. Mooi gebaar!

Hier een kiekje:

Ik heb/gebruik zelf de 6767F van Bergeon dus deze gaat met de 1521 mee naar de volgende liefhebber. Leuk hebbedingetje … :sunglasses:

8 likes

Dit vind ik de mooiste.

Sowieso een goed idee!
Naast Q, even BO Watches in de gaten houden en Ten2Two, natuurlijk! Komt helemaal goed! :beers:

Ja, heb ik ook! :grin: :+1:

9 likes

Een tijdje geleden heeft iemand zich bij mij gemeld met interesse in de oranje Squale Tropic, die ik samen met de 1521 zou gaan verkopen. Ik heb geen idee meer wie dat was en kan het zo snel ook niet vinden in mijn berichten.

De Squale 1521 is inmiddels verkocht, … zonder de oranje band. Die is dus nu voor ‘losse verkoop’ beschikbaar en daar ga ik aanstonds een advertentie voor maken.

Herken je jezelf in de eerste regel, stuur me dan even een PB! Scheelt mij weer een nieuw topic. :beers:

Die bruine is inderdaad héél erg fraai maar ik vind de ‘zeeblauwe’ ook mooi of gewoon een zwarte, eigenlijk zijn ze allemaal wel mooi. Keuzestress … :wink:

6 likes

Dat was ik :smiley:

3 likes

Niet waar man, dat was ik! :rofl:

2 likes

Was grapje he, @Robert.V! :kissing_heart:

5 likes

Ik op 6 februari,
Als jij eerder was dan trek ik me uiteraard terug :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:yum:

3 likes

Ik mag niet meer liken. Moet 43 minuten wachten :joy::joy:

3 likes

spit-take-laughing

… geen ruzie maken jongens! :joy:

@Robert.V, je PB is beantwoord. :sunglasses:

7 likes

Er komt geen advertentie want @Robert.V is grote blij!
Althans dat hoop ik … :beers:

Daarmee ben ik voor nu even helemaal Squale-loos. Triest! Onniedan? Nou ja, ik overleef het wel. Ik hoop wel dat ik af en toe nog even de kroeg in mag. Ik heb nog wel een hele stapel #Team1521 plaatjes om te posten dus ik doe net alsof ik er nog bij hoor.

Tot snel! :shark:

13 likes