Lekker man! Ver@$#% … heb je vandaag een thuiswerkdag ingepland en morgen (“woensdag 5 april”) de hele dag afspraken buiten de deur. 

Lekker man! Ver@$#% … heb je vandaag een thuiswerkdag ingepland en morgen (“woensdag 5 april”) de hele dag afspraken buiten de deur. 

:dash:
Volgens mij heb je nu de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen. Wellicht een afhaalpunt, zodat je morgen daar nog kunt ophalen?
Nee, die mogelijkheid is er (nog) niet. Kan ook zomaar zijn dat ze vanmiddag toch voor de deur staan hoor. Het is hier echt altijd een drama. In het ergste geval ligt het morgen gewoon weer voor mijn voordeur, ondanks dat het aangetekend is. Net als bij de laatste 1521.
Ik kan best nog een dagje wachten, maar ik had me er toch een beetje op verheugd!

Ik zou woest worden als men dat bij mij zou doen, maar doen ze gelukkig nooit. Ik heb gelukkig vaste koeriers in onze wijk. Aardige gasten, die extra moeite voor je doen omdat je ook wel eens wat te drinken of een ijsje geeft.
Dat snap ik heel goed! Niks vervelender dan teleurgesteld worden als je ergens met smart op zit te wachten.
Daar heb ik zelden last van.
Helpt toch niet … 
Dat is dan ook wel weer zo.
Eeey 3x een 1545!
We raken steeds beter vertegenwoordigd!
Ik heb er 2 
Zonder ook maar één vleugje oranje! 
PS Heineken? Echt …
Ja, want onderweg naar amsterdam.
Bier doet mij sowieso geen plezier.
Oef, mooi!
Alleen in Italië te koop toch? Ik heb er vaak naar gekeken, ik vind wit wel heel tof!
Sorry jongens! Maar er moet even wat tegenwicht gegeven worden, immers ‘de Von Büren kast’ is pas echt Squale … 
#TeamMatic … ûh, sorry (ben al aan het oefenen) #Team1521 natuurlijk!

Als het niet gaat werken 🙋🏼… 

En dat doe je met 1 foto van 1 exemplaar?