Ik kan er ook 200 plaatsen. Wil je dat?
Dan heb je pas overgewicht!
Snobsnobsnob!!!
Zo naar roger waters, ik hoop dat de squale het overleefd
Prachtig!
Blij dat je 'm plaatst ook, dat verlicht ‘de pijn van het wachten’ een beetje. Morgen doe ik lekker mee, hoop ik, in #TeamMatic met mijn soon to be on the wrist Thalassa.
PS Ik wil je niet zenuwachtig maken maar waarom is de datum om zeven uur 's avonds al aan het verschuiven? Volgens mij hoort de 4 nog midden in 't venstertje te staan.
Ligt niet aan het horloge maar aan mijn dikke vingers
Be brave Junior, be brave…
Gewoon nog via de website van de samenwerkingspartner in crime Majer: https://www.orologeriamajer.it/it/orologi/limited-edition/squale-1521-full-lumen-milk-white.php.
Maar ik ben er dus op Vinted over gestruikeld (er staat er daar toevallig nog eentje, maar die is wat duurder dan degene die ik heb overgenomen).
Genoteerd!
O.k. guys, Q-watches to the rescue! Ze regelen 't voor me. Probleem wordt opgelost! Ik ben heel blij!!!
Heren,
Ik heb, denk ik, het een of ander gemist. Mijn telefoon is gisterochtend gevallen en mijn beeld is zwart. Dus geen pictures op dit moment. Ik heb natuurlijk weer een Oneplus, waarvan de onderdelen niet altijd even goed op voorraad zijn en peperduur. Een nieuw scherm, gewoon ff 300 euri. De gekken.
Gaat dit over jouw horlogereperatie? If so, ik ook
Hallo @Brlink,
Je hebt al een tijdje niks meer gepost. Hoe gaat het met je en met de revalidatie?
Yes! Thanks, buddy! En succes!
Dat komt wel goed!
Ik ga terwijl ik wacht totdat de onderdelen beschikbaar zijn, de nieuwe werktelefoon van mijn vrouw confisqueren. Die heeft ze geïnstalleerd, en toen aan de kant gegooid. Dan ga ik op de tast mijn telefoon proberen te klonen. En anders heb ik pech en moet ik wachten tot de reparateur de onderdelen heeft.
Links om, rechts om, het komt hoe dan ook goed.