Ziet er comfortabel uit… dat kussen
Niiicee!!!
Dit neigt toch erg veel naar de looks van een Aquastar Deepstar, zonder de subdial dan natuurlijk. En dat is ook een prachtig horloge!!!
Zeker. Maar de nieuwe Super Squale is toch echt gebaseerd op een eigen ontwerp van Squale, uit de '60s. Ik hou er wel van!
Oh roep niks over hommages hoor, ik ben zwaar verliefd
Überflauw, I know
Mijn likes zijn weer op. Pas over 18 minuten nieuwe voorraad…
Snelle hap dan, wij willen foto’ zien!!!
Dan krijg je er slechts 1
Tuurlijk!
Ik heb hem nu om de pols enne, WOW!
Oh wacht, daar moet ik natuurlijk ook nog foto’s van maken. Momentje …
Ik heb even de tijd versteld, zodat het logo op de wijzerplaat ook zichtbaar is. Mijn eerste indruk van deze Squale ‘Thalassa’ Matic: Ik heb 'm helemaal op de gok gekocht enne, schot in de roos!
Wat een gave uitvoering is dit. Wow, echt … WOW!
@royke74, dankzij jouw service vanuit Q Watches wederom ‘grote blij’. Dank je wel!
WoW it is!
Gefeliciteerd
Wat een geweldige vervanger van jouw Squale 1521 (waar ik heel blij mee ben🥰)!
Staat je goed, man!
Thanks Skûwàlisti!
Goed om te lezen!
De 1521 Classic is ook echt wel een topper. En toch ben ik blij dat ik, na er drie gehad te hebben, de overstap heb gemaakt maar zijn grotere broertje. Even wat anders! Hoewel ‘even’? De Matic zou zo maar eens een vervanger kunnen zijn van de 1521, voor mij. Hij past me prima. Net een tikje groter maar niet merkbaar in het draaggenot door de dezelfde Von Büren kast enzo. Ik heb al weer een paar keer op de pols gekeken en heb geen flauw idee hoe laat het eigenlijk is …
Erg mooi hoor,
Maar je weet wat er nog mist…