Weer een hoop blije mensen, in de Squale-kroeg! We zijn weer lekker bezig!
Gefelicteerd!
Prachtig!
Jazeker! Is al onderweg …
Daarover gesproken, op de rubberen band van deze Thalassa zitten van die quick release bars … ik ben daar nogal onwetend over. En daarom maak ik me wat zorgen over het feit dat ze over de pols (kunnen) ‘schuren’ en dat je daarmee de boel ook los zou kunnen trekken. Is dat een terechte zorg of moet ik niet zo zeuren.
Ik heb er natuurlijk niet zo’n zin in om deze dikke duiker een keer op te moeten rapen … en, zo je altijd zien, van een tegelvloer.
Thanks! Erg blij mee. Had er een ongelukje mee gehad. Fantastisch opgelost door de Q-mannen!
Dat is geen leer. Dat is materiaal waar ik niet mee op m’n plaat zou willen gaan. Die broek, daar moet ze zo snel mogelijk uit. En ik bedoel er niet eens wat raars mee, kun je nagaan.
Daar deed dat gifje me aan denken. @junior, gefeliciteerd!
Da’s sowieso een goed idee!
En ja geweldig, Kate Pierson!
wauw
De AR (blauw) op de Matic, althans op deze Thalassa, lijkt veel prominenter dan bij de 1521. Het lukt mij bijna niet een foto te maken zonder dat de gloed zichtbaar is. Zeker als er licht op staat. Grappig!
Wil je dat wel even laten? Dat was samen met the Blue Lagoon voor mij als tienerjongen altijd erg verwarrend om op TV te zien. Bijna net zo erg als dit.
Om het goed te maken, deze off topic, plaatje van m’n ex:
Willen jullie mij, tussen alle leuke muziekjes door, nog even gerust stellen …
Goed voor mijn nachtrust!
@Fate_Amenable_To_Change, blijft gaaf die blauwe! Wil ik ook nog eens proberen.
Ja, natuurlijk! Goede nachtrust is belangrijk!
O.k., ik heb meerdere horloges op quick-releasebanden (gehad). Nooit een probleem mee gehad (als in: schoten nooit zomaar los). Slechts twee keer in mijn leven schoot een band los -de laatste keer was recent, zoals je weet- en dit was beide keren met normale push-pins. Dus, dat.
Welterusten!
Gefeliciteerd met deze mooie blasted! Enne, leuk dat bolle glaasje
Het is mij nog nooit gelukt om quick release spring bars over de pols te schuren op een zodanige wijze dat ze los gingen.
Dan moet je bij ome @Eddio zijn.
Zoals gezegd, ik ga over een maand of wat @royke74 aanpellen voor een super. In Beige.
Thanks!
Dit is overigens geen blasted, deze is satin-brushed … oftewel geborsteld. Gewoon een slechte foto. De Matic lijn heeft volgens mij helemaal geen blasted kasten.
Ook lekker!
… en morgen gezond weer op!
Dat moet lukken na jouw en @Fate_Amenable_To_Change’s geruststelling. Dank!
Hier ook nooit problemen gehad met quick release. Je moet dan ook met een beste kracht schuren / of een krachtige schok hebben om die los te krijgen gezien je huid ook meegeeft. En als zo een situatie zich voordoet dan gebeurt er op dat moment zoiets met je pols dat er wel meer aan de hand is. Denk aan van de fiets vallen oid…
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst

Het zou best wel al voorbij zijn gekomen maar waar staat 2013 voor.?
Goeie vraag! Ik heb eigenlijk geen flauw idee …
Misschien dat @royke74 of @MotoSkooly even helderheid kan geven. Ik vermoed een serienummer. Op elke Squale Matic zie ik zo’n fraai geletterd nummer staan. Maar, ik kan me bijna niet voorstellen dat een serienummer maar 4 cijfers heeft. Dat zou nl. betekenen dat er maar 9999 Squale Matics rondgaan.
Op het achterdeksel van mijn Talhassa staat overigens geen serienummer, zoals wel bij een 1521. Er staat wel 10/50 … mijnes is daarmee nummer 10 uit de gelimiteerde serie van 50.