Zie je niets meer van
Knappe foto niets mis mee… Maar uh, das geen leer Ed
En ik heb echt heel wat leren broeken per dag in mijn handjes
Dat de ar coating prominenter in het zicht is kan komen door het bolle glas. Heb ik ook meerdere malen gehad.
Mooi apparaat trouwens!
Geniet ervan!
Dat gaat lukken, thanks!
Bolle glas is leuk!
Enne een AR coating die zorgt voor reflectie, … da’s wel lekker eigenwijs.
Je bent opgehouden met lezen na die foto?
@Fate_Amenable_To_Change was je al voor met de waarneming dat 't geen leer is. Is al besproken. Desalniettemin, de foto was een prima toevoeging aan het Squale topic.
Ja sorry! Hahaha niet bij te houden hier man ik had 170 berichten bij te lezen of zo
Maar credits voor Fate
Ook mooi
Buongiorno!
Na een paar dagen Unimatic nu weer ‘s tijd voor deze >
Bijzonder: m’n Seiko’s raken de laatste tijd ‘n beetje op de achtergrond. Seikoholic no more?
A Squale will do that. Je vergeet al je andere horloges!
Je werkt bij de YMCA, of is het motorkleding-seizoen weer begonnen?
Ach, liefhebberij is cyclisch van aard. Ik heb een tijd lang alleen de Yema en de Serica gedragen, maar ben nu helemaal weer van deze:
Op de dag dat de Super Squale in beige vintage weer beschikbaar komt, zal Seiko weer wat naar de achtergrond verdwijnen, maar een maand of twee later pak ik toch weer de Seiko of Superman mee voor die trip, zeg maar, om drie weken later de liefde voor m’n Baltic Aquascaphe weer te ontdekken.
Een wat bredere verzameling werkt voor mij fijn, omdat er in de kist altijd het gevoel te krijgen is dat je weer iets ontdekt.
Bandje van STRPS ?
Staat m goed iedergeval
Nee. Dit betreft een bandje wat standaard met de Thalassa wordt meegeleverd.
Heel fijn soepel bandje. Valt me helemaal niet tegen!
Er staat geen merk op maar er zit uiteraard wel een satin-brushed Squale sluiting aan. Dus waar deze band gemaakt is, weet ik niet. Al die bandjes lijken trouwens op elkaar. Deze kun je vast ook bij ome Ali wel bestellen …
Wow, Van harte gefeliciteerd @junior!! Wat een genot om naar te kijken, maar ongetwijfeld nog een grote genot om te mogen dragen! Geniet ervan, kerel!
Dan nu maar mijn foto van de dag!
Blue thursday?
Dank je wel!
Ik ben in alle opzichten ontzettend blij met deze nieuwe aanwinst, draagt heel fijn en het is qua uitstraling een horloge wat hélemaal in mijn straatje past. Echt super.
Telt een blauwe reflectie ook?
Any blue is good for you!
Incoming, de door mij zo geliefde ‘tropic’ rally band met een voor de Thalassa bijpassende brushed-satin sluiting …
No worries @Snellejelle, hij komt alleen in het zwart!
Een oranje band was al vanuit Ali onderweg.