Mogguh
Wat een heerlijk zomerse frisse plaat is dat toch Roy!
Knalt echt zo in het zonnetje. Lekker …
… en tien voor twee!
En nog veel meer… echt fijn dat als je Remco een vraag stelt, je echt een lekker volledig antwoord krijgt. Thanks!
Nice!
Hey horloge vrienden!
Ik heb inderdaad al een tijdje niks meer gepost. De revalidatie is uiteindelijk best goed gegaan, inmiddels ben ik ook alweer 2 maanden thuis. Helaas is er op de dag van thuiskomst in de prive sfeer wat gebeurt, waardoor ik er mentaal een tijd doorheen zat. Daarnaast ook bij de eerste controle gehoord dat er wat uitzaaiingen in mijn longen zijn gevonden.
Nu een paar weken bezig met het leren lopen met een prothese!
Bedankt voor de interesse
Hi @Brlink,
Wat vervelend om te horen dat het slechter ging en dat er uitzaaiingen zijn gevonden. Ik hoop dat het behandelbaar is…
Wel blij om te horen dat al met al de revalidatie goed gaat en hoop dat het je steeds makkelijker afgaat.
Jeetje Bram, ik sluit me aan bij de reactie van @Kleine_gup_in_grote_oceaan en spreek nogmaals de hoop uit dat het je snel weer goed gaat!
Hey Bram, goed te horen dat de revalidatie goed gegaan is. Maar da’s wel weer schrikken dan, kan ik me voorstellen. Heel veel sterkte met alles en hopelijk zie en spreek ik je weer op de volgende Squale meeting!
Dit is wel heel heftig om te lezen, ik wens je een goed herstel Bram
Veel beterschap gewenst man!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte en ik hoop dat de revalidatie zijn werk doet
Hey kerel… goed om weer eens van je te horen . Uiteraard hadden we gehoopt op wat beter nieuws
Sterkte met de revalidatie en hopelijk ben je er de volgende keer bij. Desnoods komen we je halen hè
Heel veel sterkte de komende tijd.