Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Ook een stuk over de eerste 100 1521 gemaakt nadat de Maggi-familie het merk Squale opnieuw had gelanceerd…

7 likes

Super interessant om te lezen weer! Een van mijn favoriete blogs, inmiddels! :+1: :beers:

3 likes

Vind ik ook tot nu toe! Ik probeer ze allemaal te bestellen als ze uitkomen. Degene die ik toch niet mooi vind, stuur ik terug :joy:.

Soort verslaving, zeg maar.

Weer een lekker stuk, SSW @SirSqualeWhale!

3 likes

De :shark: mag mee voor een weekendje Grinslân :innocent:

11 likes

Bijna weekend, met bonusdag zelfs! Reden genoeg voor een vrijdagmiddagplaatje

8 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

aiiii :wink:

1 like

DW forum kan je er ook meer over vertellen natuurlijk, speciale uitgave voor dat forum. Ik heb de eigenaar er nog over horen vertellen toen hij vroeg of er nog interesse was destijds. Trouwens, daar snappen ze hoe een mooie HFLE eruit moet zien!!

1 like

Fijn weekend! :rabbit2:

15 likes

FTFY.
Het betreft een LE met het logo van van de Diver’s Watches Facebook Group, die overigens ook een website heeft: Klik. Ze hebben geen ā€œforumā€, alles gaat via Facebook.

:arrow_down:

Het is een beetje appels en peren om een vergelijk met ā€˜de HFLE’ te maken. Een HFLE is bij de eerste uitgave niet publiek te koop. Verder bemoeit op HF iedereen en z’n moeder ermee en er worden eisen gesteld aan het budget. De Thalassa kost 1500 euro, dat is 2x een HFLE … in het dure jaar. :sunglasses:

Andreas brengt - vanuit zijn bedrijf, ism. fabrikanten - op de markt wat hem goeddunkt zonder allerlei bemoeienis en inderdaad, hij heeft best wel een goeie smaak! Deze BOLDR ā€˜Globetrotter’ GMT bijvoorbeeld, ook lekker. Vind ik.

Hij verkoopt de limiteds gewoon via de eigen winkel/webshop - en in het geval van de Thalassa, ook via Squale zelf - en dus niet ā€˜beperkt’ tot leden van zijn Facebookgroep. Hij plugt ze daar wel uiteraard, maar gewoon voor iedereen te koop, ā€˜zo lang de voorraad strekt’. De HFLE mag bij het uitkomen ervan alleen op HF verkocht worden, met alle uitdagingen van dien.

Mijnes komt trouwens via de mannen van Q gewoon bij de Squale importeur vandaan en is nagelnieuw. Kennelijk lag er ergens nog eentje op de plank. Mazzeltje!

Ik ben er trouwens best wel blij mee …

Weekend! Geniet ervan.
:beers:

8 likes

Ik wens iedereen een heel Goede Vrijdag en geniet van het lange weekend! 17 graden, zondag en maandag, mensen! Squale weer!:sunny::sunglasses::beers:

9 likes

Ik sluit me graag bij deze mooie woorden aan!
:hatching_chick: :beers:

@TagEd, fijn dat je 'm weer kan dragen. Lekker fris, zo’n lichte plaat. Ook full lume toch? Enjoy! :beers:

Ben er super blij mee! Loop al een paar dagen met een grote grijns op m’n gezicht rond! :grin:

Thx! Ja, ik vind dat dus ook wel wat hebben. :blush:

Yes, sir! :sunglasses:

8 likes

Faceboek groep vs forum. poteto potato…

yes ken de beste man maar velen hier niet.

En wat betreft de LE, het draagt de naam van het forum / faceboek groep… Dat dat logo zo gaaf is dat die daarna ook buiten het forum verkocht wordt, tja zegt genoeg over hoe geslaagd het geheel is, echt fantastisch!!!

Dat het HF logo uit de Flintstones tijd komt waar echt niemand zit te wachten om dit op een wijzerplaat te willen zien + de HFLE’S van de laatste jaren … vul maar in, tja daar kunnen we alleen maar jaloers op zijn.

1 like

Gelukkig maar, in sommige gevallen is Limited echt een godsgeschenk…

1 like

Dat heb ik gedaan en mijn conclusie is telkens weer, ā€œik doe hier niet aan meeā€ en ik slaap er geen nacht minder om. Ik hoef niet per se een ā€˜mooie’ HFLE. Wat voor mij mooi is kan voor een ander spuuglelijk zijn. Nou vinden wij tweetjes toevallig deze Squale ā€˜Thalassa’ Matic fraai, er zijn er evenzoveel die het DW logo op de wijzerplaat hĆ©lemaal niks vinden.

Wat wel leuk zou zijn - daar wordt al aan gedacht geloof ik - is een Squale LE ā€˜powered by Q-Watches’ Ć  la de Thalassa of een ander voorbeeld … gewoon los van HF. Want ook Q zal niet zitten te wachten op al die bemoeienis van HF(-leden).

spit-take-laughing

2 likes

Kwam er zojuist in de supermarkt achter hoe onhandig een ā€˜no-date’ eigenlijk is. Sta ik vrolijk naar een THT datum te kijken terwijl ik geen flauw idee heb wat voor 'n datum het vandaag is. Normaal kijk ik dan even op de pols!

Oh oh, 't is even wennen deze fraaie Thalassa… :sunglasses:

:diving_mask: :shark:

12 likes

Toch maar in het blauw zetten dan :rofl:

4 likes

giphy-2

… in 't blauw gaat nog wel even duren!
Maar ƻh, jij wil ook alvast op de i call dibs lijst? Voor het geval dat. :sunglasses:

6 likes

Neuh, mijn polsen zijn 16.5 cm
Dat gaat hem niet worden denk ik.

1 like