Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Heel duidelijk zo :+1:

1 like

Nee, heb ik al 'ns geprobeerd.:roll_eyes: Maar hij heeft 't altijd druk en wil hier niet teveel tijd in steken. Kwestie van prioriteiten stellen, natuurlijk. Dat weet jij ook.:grin: Maar goed, hij heeft wel 'ns een beetje rondgekeken. Maar toen besloten het daar bij te laten. Was wel bij de Squale meeting, trouwens.:beers:

4 likes

Die heb ik gemist omdat ik toen de hele SPB14x/SPB18x reeks aan het verkennen was en geen Squale had. Het was wel heel erg gezellig geloof ik, kan me ook de uitgelekte beelden van de afterparty nog wel herinneren … :beers: :sunglasses:

giphy

2 likes

Ja, je hebt echt wat gemist! Maar misschien als we @royke74 en @MotoSkooly heel lief vragen, organiseren ze er nog wel 'n keer een!:slight_smile:

3 likes

Dat is eigenlijk wel de planning om dat er in te houden. :dolphin::partying_face:

5 likes

minions-heart

4 likes

WOEHOE!!! :beers:
Happy Dance GIFs | Tenor

4 likes

4 likes

Lekkâh hoor zo’n bijzondere Matic! :heart_eyes:

in-love-elf-will-ferrell-quwz7dsvyjo3l1of

#TeamMatic :diving_mask: :shark:

10 likes

Zou die er eigenlijk ook zijn zonder dat faceboek group logo?

3 likes

Niet zonder datum, het Squale logo is dan ook weer ‘normaal’ én er zit een andere band bij. Dan kom je bij deze Squale Matic uit …

Ook fraai hoor!
Als ik ooit een datum ga missen, mooi alternatief.

Vind zelf trouwens het logo van de Diver’s Watches Facebook Group best fraai en het misstaat wat mij betreft ook helemaal niet op mijn wijzerplaat. Het geeft juist een extra ‘LE’ tintje, een horloge wat je niet op elke straathoek tegenkomt. Ik hou ervan.

7 likes

Ieder seizoen is motorkleding-seizoen voor mij Fate :wink: zonder cryptisch en vaag te blijven doen; ik werk voor een van de twee Nederlandse motorkledingmerken :+1:

1 like

Overigens voor zover nog niet zelf opgezocht, de naam ‘Thalassa’ (staat ook op de wijzerplaat) is niet alleen de naam van deze Squale Matic maar heeft ook een verhaal.

WikiPedia zegt er het volgende over:

Thalassa, (Oudgrieks: Θάλασσα; Attisch Oudgrieks: Θάλαττα (thalatta) = “zee”), is een zeegodin uit de Griekse mythologie. Ze is een van de Griekse oergoden (protogenoi), bekend als de “vismoeder” of de moeder van alle leven in zee.

Thalassa is de dochter van Hemera en Aether, en personifieert de Middellandse Zee. Met de god Pontus baarde ze de negen Telchines (“viskinderen”). Thalassa wordt soms ook genoemd als de moeder van Aphrodite.

Was deze zeegodin knap? Ûhm … :thinking: :joy:

7 likes

Tuurlijk. I like to think she looked like this.

Deze afbeelding van de sea godess is trouwens m.b.v. AI gecreëerd. :robot: :nerd_face:

7 likes

Hahaha. Briljant!
Beter ook dan 't origineel … :wink:

2 likes

Ik denk dat ik dit de mooiste Squale tot nu toe vind :smiley:

Jammer dat ik van die kinderpolsjes heb, dus ik houd het wel bij de 1521 🥲

2 likes

Zei iemand Thalassa?

7 likes

Buongiorno Amici!

9 likes

Tof hoor :ok_hand: en die Air Max zijn ook :drooling_face: tofste colorway in jaren wat mij betreft

2 likes

Buongiorno Skûwàlisti!

:diving_mask::shark:

Leuk artikel!
Andreas lijkt me een aardige gast. Heb in mijn zoektocht naar een Thalassa veel met hem gemaild, veel ook geleerd over dit project. Inmiddels in zijn winkeltje ook al een paar bandjes gekocht, die nergens anders meer verkrijgbaar bleken. Er is nu toevallig weer een 22mm Squale tropic Rally onderweg, voor mijn Thalassa … :sunglasses:

11 likes