Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

…en per direct beschikbaar. Hoe lekker is dat!

Tribute…

15 likes

Even de fototent uit de kelder gehaald en een snel proefplaatje gemaakt, ter voorbereiding op een kleine review over deze Squale ‘Thalassa’ Matic. Daar ga ik de komende dagen even mee aan de slag.

Ik moet nog wel even de juiste vorm vinden om die blauwe gloed tot een minimum te beperken, met mijn setup is dat lastig … met daglicht trouwens ook. Leuk klusje. :wink:

13 likes

Really nice! :+1:

1 like

Buongiorno Squaléosi!

10 likes

:arrow_up:

… Skûwàlisti! :wink:

12 likes

Zeg @junior, In welke tijdzone zit jij, dat het maar een half uur scheelt? :rofl: :rofl:

1 like

In de koffietijdzone:coffee: :sunglasses:

3 likes

Is dat ver vliegen?

1 like

:joy:

Meter of 10 … :wink:

3 likes

:rofl:

1 like

11 likes

Goedemorgen allemaal :grinning:

Kijk nou, mijn nieuwe oordoppen matchen met mijn Squale :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 likes

Môgge Skûwàlisti!

:diving_mask: :shark:

AccurateImpeccableBighornsheep-size_restricted

Ik ben blij dat ik geen oranje oordoppen heb anders zou ik weer een oranje bandje moeten kopen :wink: … mijnes matchen met het logo op de wijzerplaat, ook wit. Oh en er komt muziek uit.

11 likes

Kun je meer vertellen over deze Squale? Ziet er interessant uit!

2 likes

Dit was een gelimiteerde editie gebaseerd op de Super Polipetto case. Een volledig met de hand gemaakt meesterwerk. Het windde me niet op toen het voor het eerst werd gelanceerd en het was op dag twee uitverkocht. Zes maanden later was ik gevallen voor zijn charme en het kostte me nog eens 6 maanden om er een te vinden.

5 likes

Buongiorno Squaléosi!

Maak er een constante mooie dag van, met dit wisselvallig weer!

6 likes

Sowieso. Het is alweer bijna weekend. :beers: Lekker kort weekje! :partying_face:
Zag trouwens deze te koop, in de Squalegroep. Geen banden of belangen, verder.

1521 Bund Opaque LE

14 likes

:thinking: … weet niet wat ik ervan moet vinden. Not my cupje tea geloof ik. Een best wel overdreven poging om een vintage uitstraling te creëren. Nee, sorry. Ik ben nog wel te porren voor de Drass Galeazzi die nu in ons blauwe hoekje staat, maar ja ik heb een prachtige Thalassa dus waarom zou ik en die is me ook een tikje te duur. :wink:

3 likes

Heb je een link?