Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Yes. Heb ik. Maar is gewoon de SWL groep op Facebook.

Dit is de advertentie.

4 likes

Ai, die heb ik al een tijdje op het oog. Wat een plaatje. Beetje jammer dat ik geen facebook heb :flushed:

2 likes

Even een kleine pauze…:beer:

9 likes

Het enige dat ik aan socials heb, is HF :sweat_smile::joy:.

Mensen posten de hele dag van alles en als je ze dan treft, dan hebben ze niks meer te vertellen😳.

3 likes

Goedemiddag, vandaag de Squale weer om de pols. Komt wel weer een wissel aan ivm naar de gym gaan. Maar voor nu, … :shark::shark::shark:

8 likes

Gymshark! Kan ie prima voor door :joy:.

3 likes

Hahaha True.

Scherp, scherp!

1 like

Same here. Al dat “kijk mij eens gelukkig zijn met m’n 2,3 kind, labrador en vinex house” is niet mijn ding :grin:

In dit geval jammer want zo’n 1521 met zo’n all black bezel komt niet elke dag langs

3 likes

giphy

Benne we al druk zat mee!
Toch … :sunglasses:

Ik heb wel FB, maar alleen om wat groepen te volgen. Mijn laatste (en enige) bijdrage op mijn eigen tijdlijn heb ik in 2019 geplaatst “Alles is weggehaald. Ik stop met posten, maar ik ben niet weg …”

5 likes

Morgen vliegen naar New York voor een week vakantie :heart_eyes: :statue_of_liberty: :us:
50 Atmos op mijn pols en mijn vader draagt zijn 101 Atmos :sunglasses:

14 likes

heeft wel wat.

1 like

Hoi! Fijne dag en alvast goed weekend!

16 likes

Hey, gave stad! :statue_of_liberty::us: Veel plezier! En goed dat jullie samen de Squale famiglia vertegenwoordigen, daar! :grin: :+1:

1 like

Fijn weekend alvast Squalistas

10 likes

@Snellejelle Wat ben jij nou aan het doen, man?! Allebei je Squales verkopen!? :open_mouth:
Met de zomer voor de deur!!! :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses: Het Squaleseizoen, bij uitstek! Nou ja, we zien je wel weer een keer terug, met een Squale. We’ve all been there… :wink:
YARN | | | Video gifs by quotes | 330a1dba | 紗
Succes met de verkoop!

6 likes

IK WIL BREITLINGGGG :sunglasses:!

cat-cute

5 likes

Fijn weekend allemaal!

11 likes

Fijn weekend Skûwàlisti! :beers:

De Thalassa gaat trouwens dit weekend retour naar Q. Hij moet even goed afgeregeld worden. Deze SW200-1 loopt nu gemiddeld 15 seconden per dag te snel. Dat is mij een tikje teveel en ook ruim buiten de specs van Sellita (+/-7). @royke74 gaat het voor me laten fixen, heel fijn!

… dus volgende week ben ik weer even een paar dagen Squale-loos. :see_no_evil: :sunglasses:

no-gifs-2pumGr

Dat wil je niet. Je wil een Squale! Let maar op, eenmaal aan de Bijtring verlang je snel weer terug naar Von Büren … oh enne, ga je mond spoelen! :joy:

11 likes

koop dan!
een heeft geen metalen band en de andere, mja. rolex
maar goed ik ben op alles snel uitgekeken dus dit is een prima hobby voor mij

4 likes

spit-take-laughing

Ik heb er toch al een!
Enne, solly maar ik ben van #Team1521 en sinds kort #TeamMatic:wink:

5 likes