Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Groeten uit Central Park, NYC :us::sunglasses:

18 likes

Enjoy!

1 like

Will do! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh, alweer tijd geleden, dat ik daar voor het laatst was. Enjoy!

1 like

Lekker hoor! Laatste keer dat ik er was was het aan het vriezen. Dit ziet er zo stukken behagelijker uit! Geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Strawberry Fields

2 likes

Beatles👌🏻

1 like

Central Park

1 like

Is deze bij iemand van jullie bekend?

Lijkt wel een militairy maar dan “on steroids” of “The General”.

Ik vind de bezelinsert wel mooi zo, eigenlijk. Maar ja, ik ben een sucker voor FF (15/30/45)
inserts. :sweat_smile:

7 likes

Heb ik wel eens voorbij zien komen.

Kan een limited zijn. (Wellicht van Chronofactum zelf)

Ik heb hem zelf nog nooit in het echt gezien iig.

3 likes

Wel eens gezien volgens mij maar nooit zo op aangeslagen. Nu ik hem goed bekijk vind ik hem eigenlijk wel heel tof om eerlijk te zijn!

2 likes

Hij wordt de ‘1521 super Black special edition’ genoemd.

Wellicht inderdaad van Cronofactum zelf. Ik zie dat ze eerder ook een LE hebben laten maken, een 1521 met matic uiterlijk. ‘Squalo Bianco’ volgens mij.

4 likes

Morge! De squale om!

Omdat het nu nog kan!

11 likes

Van een Squale om de pols word je altijd blij!:heart_eyes: Vooral nu het mooie weer er weer aankomt! :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink: :sun_with_face:

Geniet van jullie zondag!

11 likes

Nog niet, nu wel, en deze gaat met stip op de wensenlijst! :star_struck:

3 likes

Dat dacht ik in eerste instantie dus ook, tot net!

Hoe langer ik er naar kijk, hoe kleurlozer hij wordt. Naar het saaie toe, eigenlijk. :flushed:

Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Niet iedereen kijkt zo zwart/wit :joy:.

4 likes

Ik heb er net 1 op uhrforum zien staan, nieuwstaat en van 12/22, volgens TS uiteraard.

Bijgaand de link naar de advertentie. Voor de duidelijkheid, ik heb noch zakelijke noch emotionele banden met de advertentie of TS. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

https://uhrforum.de/threads/squale-1521-super-black-special-edition-neuwertig-aus-12-2022.531157/

2 likes

Snap je wel, dacht ook mooi, maar dan mis je toch de oranje minute hand…

1 like

Ondertussen zit ik naar de “Shrunken Matic” die naam kwam zomaar opzetten als kkkn‘Squale Bianco’ te kijken.

Een 1521 met de kleuren van de blauw/witte Matic. Daarvan vind ik de bezelinsert weer te speels kinderlijk?. Waardoor het voor mij toch net geen ‘Shrunken Matic’ is. Ik had persoonlijk wel mooi gevonden als het dezelfde bling, zoals de Matic had.

8 likes

Ja, al eerder gezien en vind 'm ook nét niet.
Dan liever mijn eigen standaard blue blasted en een Matic erbij, ofzo.

2 likes