Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Waar moet ik me melden?

Vroeger, toen alles nog beter was, hadden we echte feestjes met product reveals, champagne en hapjes vaak gebracht door veel te leuke dames :sunglasses:. Nu moet je waarschijnlijk weer een account hebben op TikTok of #Instadinges … nou ja, ik hoor het wel. :wink:

2 likes

Ja of je abonneren op de nieuwsbrief :partying_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik heb net de nieuwsbrief van de Kruitvat opgezegd, weer ruimte in het postvak. Deze kan wel er wel bij denk ik. :beers:

Kijk nou, ik had 'm al! :joy::joy::joy:

Maar ik lees nergens waar ik me moet melden voor de champagne enzo.
Komt dat nog?

:partying_face:

2 likes

Bij @TagEd thuis :tada: :clinking_glasses:

3 likes

Ja, da’s dus een dingetje. Ik heb voor het laatste in maart een nieuwsbrief ontvangen en deze krijg ik dan weer niet. Als ik me (opnieuw) inschrijf voor de nieuwsbrief, dan zegt ie: “Sei già iscritto alla newsletter!” Misschien kun jij of @junior mij even 'n linkje PB-en ofzo. Of werkt 't niet zo? Thx, anyways!

1 like

Daar ben ik al eens eerder geweest!
Goeie lokatie …

giphy

:beers:

@TagEd, linkje wat in deze nieuwsbrief zit is een linkje naar Google om het in je kalender te zetten. Heb ik overigens geen zak aan, ik doe helemaal niks met Google. :wink:

1 like

Helaas geen link naar iets, is alleen een aankondiging nog.

1 like

:joy: Bij jij dat met die hoed?

1 like

Yes … :partying_face:

Het is bijna zover!

Aldus mijn ‘vrienden’ van PostNL. Deze keer heb ik @royke74 gevraagd om het maar naar een PostNL-punt te sturen dan is het er niet pas na twee keer “Sorry, we hebben het niet gehaald!” én wordt het niet pas aankomende dinsdag voor mijn voordeur gepleurd als ik niet thuis ben. Kijken of dit wel in één keer goed gaat! :sunglasses:

Morgenmiddag weer om de pols …

10 likes

Eh, laten we 't een beetje exclusief houden… :shushing_face:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Hebben die handel!!!
Eindelijk een Skuwaleeee :desert_island:

14 likes

Happy Day GIFs | Tenor

Congratulazioni! :partying_face:
En welcome to la famiglia!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

En hoe is ie IRL?

Ik vind hem netjes.
Het formaat valt mij reuze mee. Ik heb flinke polsen, denk dat een Squale Matic makkelijk zou kunnen🤔

10 likes

Thx Junior, zo is het!

1 like

13 likes

Yeah, niet te klein, niet te groot. En, een echte ‘wrist hugger’. Draagt geweldig, he?!

Ja de vorm van de kast is echt geweldig. Ik vind alleen de band wat dun/iel ogen…

2 likes