Vroeger, toen alles nog beter was, hadden we echte feestjes met product reveals, champagne en hapjes vaak gebracht door veel te leuke dames . Nu moet je waarschijnlijk weer een account hebben op TikTok of #Instadinges … nou ja, ik hoor het wel.
Ja, da’s dus een dingetje. Ik heb voor het laatste in maart een nieuwsbrief ontvangen en deze krijg ik dan weer niet. Als ik me (opnieuw) inschrijf voor de nieuwsbrief, dan zegt ie: “Sei già iscritto alla newsletter!” Misschien kun jij of @junior mij even 'n linkje PB-en ofzo. Of werkt 't niet zo? Thx, anyways!
Daar ben ik al eens eerder geweest!
Goeie lokatie …
@TagEd, linkje wat in deze nieuwsbrief zit is een linkje naar Google om het in je kalender te zetten. Heb ik overigens geen zak aan, ik doe helemaal niks met Google.
Aldus mijn ‘vrienden’ van PostNL. Deze keer heb ik @royke74 gevraagd om het maar naar een PostNL-punt te sturen dan is het er niet pas na twee keer “Sorry, we hebben het niet gehaald!” én wordt het niet pas aankomende dinsdag voor mijn voordeur gepleurd als ik niet thuis ben. Kijken of dit wel in één keer goed gaat!