Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Nee, want ik heb hem vastgelegd aan m’n pols. Das sterk zat :joy:.

Ga ik doen. Ik vraag me alleen af of zo’n apparaat een halve minuut goed kan maken. Maar niet geschoten is sowieso mis.

Zit misschien ook wat in, aangezien ik me het bovenstaande afvraag :joy:.

3 likes

Fotolink gesloopt in mn vorige post.

8 likes

@maui gefeliciteerd met deze mooie uitslag en goede reis terug naar dit koude kikkerlandje!

1 like

Wat je denk ik beter eerst even kan doen is even een kompas erbij houden. Gaat die niet op hol, is je horloge niet gemagnetiseerd volgens mij. Dus steek dan dat tientje in het afregelen, wat ik gelijk al zou doen. Ben niet zo van 't zelf klussen … :wink:

En terecht!
Het leven vieren is sowieso altijd goed, maar na zo’n k#tperiode helemaal … :champagne: :clinking_glasses:

4 likes

Die heb ik nog wel ergens! Thanks voor de tip! :grin:

2 likes

Ja, daar zou ik ook op inzetten en dan gelijk even op WR laten testen. Dan spring je straks weer met een gerust gevoel het zwembad in. :ocean:

2 likes

Wat is niet op hol?

Ik heb zojuist een kompas erbij gehouden en deze reageerde wel door een kleine slag te bewegen. Maar ik zou dat niet op hol slaan willen noemen :joy:.

2 likes

Zeg @Zuid, hedde al post binne?

1 like

Leg het kompas even zonder horloge op een papiertje, markeer het noorden en zuiden (met een lijntje, pijltje ofzo) en leg het horloge dan op het papiertje, uiteraard zonder het papiertje te verschuiven, met de 12 naar het noorden; 6 naar zuid. Vervolgens het kompas vlak boven je horloge. Als de naald van het kompas in ruststand gewoon naar het noorden wijst is er niks aan de hand. Ook al beweegt 'ie in het begin even.

Ik heb dit overigens niet zelf verzonnen … :sunglasses:

Maar ûh, echt als je horloge gemagnetiseerd is loopt 'ie een stuk sneller dan een halve minuut p/dag. Dat lees je overal en nergens. :beers:

FTFY

2 likes

Ga ik deze moeite doen? :thinking: Of ga ik gewoon iemand een pb sturen? :joy:

1 like

Even een lijntje op een stukkie papier zetten …

giphy-downsized

:beers:

1 like

Ik zou zelf niet gaan pielen met een demagnetizer. Kan goed gaan, maar niet altijd.

Je kan kast en dergelijke magenetiseren, dus ik zou het door een vakman laten doen.

Als dat niet werkt dan kan je hem altijd nog open laten maken en af laten regelen.

Maar ineens sneller gaan lopen? Is het een nieuwe of had je hem al een tijdje?

2 likes

Sinds augustus afgelopen jaar.

Rustig maar, al gedaan. :joy: Hij wijkt iets af zodra ik hem erboven houd.

2 likes

:arrow_down:

peter-hermann-charles-brooks

3 likes

Hmm :thinking:

4 likes

Das koningsdag! Ze doen het er gewoon om :joy:.

Orange polished 1521? :innocent:

2 likes

Jeneverkentel…

1 like

Hey, wasda? :thinking:

You tell us :wink: Komt van Squale headquarters…

1 like