Ze liggen klaar!
Mijzelf kennende stopt het op bij de Squale rally Tropic, dus eerst de Ali’s proberen …
Ze liggen klaar!
Mijzelf kennende stopt het op bij de Squale rally Tropic, dus eerst de Ali’s proberen …
Altijd leuk om te doen lekker bandjes wisselen en het lekkerste voor het laatst bewaren.
Vanochtend dus ook maar weer even gewisseld .
Oh ja, buongiorno op deze 360 graden gedraaide donderdag. Vanmorgen om half 6 was het nog heerlijk weer buiten.
Mooi oranje is niet lelijk
Snertweer!
Blijf maar beter daar! Het is hier brrr koud!
Het is ook geen weer om
te zijn, met die koude wind!
Sterkte, man!
Maar wat heb jij nou om je pols? Die ken ik helemaal niet!
Oh, wat heerlijk!
Sono un po’ geloso.
Mijn klushorloge van €1,75-
Ah! Nou ja, dat is nog te doen. Klus ze!
50 atmos tokyo, 1 van 100 16819996625617794959791042231541|690x310
En mn vriendinnetje een Cartier La Dona, kadootje omdat de kanker uit haar lijf is. We vieren het leven!
En ja, ik zie nu pas dat dat helemaal niet aan mij gericht was
Die vraag was idd aan Dan gericht. Maar goed nieuws! Geniet ervan, jullie, in bella Italia!
Over twee weken gratis op te halen. Dan hoop ik klaar te zijn .
Ja, nou je het zegt. Herinner 't me weer. Was alweer tijdje geleden en ik kon het horloge gewoon even helemaal niet plaatsen. Dat krijg je op mijn leeftijd!
Hallo leute,
Ik heb het idee dat mijn haaitje steeds sneller gaat zwemmen. Waar het bij aankoop nog netjes liep, loopt ie inmiddels bijna 30 seconden sneller, per dag.
Is dat makkelijk te verhelpen als ik een magnetizer op Omazon bestel of moet ik hem laten afregelen?
Bedankt voor de feedback!
In de grote oceaan?
[insert formula 1 car acceleration sound to experience speed]
Ik zou hem even laten afregelen bij een goeie horlogemaker. Mag je de kop niet kosten en dan weet je zeker dat het daarna (weer) goed zit. Dertig seconden is een tikkie teveel.
Ik zou het geld besteden aan afregelen. Heb me door @PeterLC laten vertellen dat het bij een gemagnetiseerd uurwerkje wel tot een half uur p/dag sneller kan gaan, dat is best wel supersnel. Demagnetiseren hoeft dus niet per se te helpen. Maar hey, ik heb er ook helemaal geen verstand van. Gewoon doen wat lekker voelt …
Zou dat wel proberen, die kosten een tientje geloof ik. Als dat niet helpt kan af laten regelen natuurlijk altijd nog.