Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Heb hem nieuw sinds augustus en komt bij Gnomon vandaan.

Ik ga nu even actie ondernemen en een dm sturen.

2 likes

Altijd lastig als je spullen uit het buitenland haalt, dan kun je ook niet makkelijk terug hoewel ik over Gnomon wel goede reviews lees. Maar wel weer gedoe met export/import(kosten) als je hem terugstuurt. Ik zou gewoon even Peter een DM sturen, ben je een paar tientjes kwijt maar komt het (vertrouwd) goed!

Dat dus! :beers:

1 like

De screenshot die ik net deel komt van de site van HJ Johnson, ken hen verder niet maar dit leek me toch wel de juiste. Overigens lijkt me dit een render waar het plaatje dat Ed deelde een daadwerkelijke foto lijkt te zijn. Verschil in kleur op de wijzerplaat lijkt me dus wel te verklaren

Hier nogmaals met URL erboven

Dat weet ik.
Maar volgens mij is het niet de limited die nog moet uitkomen, zou ook raar zijn dat 'ie dan ook direct afgeprijsd is. Maar goed we gaan het zien. Ik zou ze overigens geen van beide kopen, niet de ouwe … niet de nieuwe. :sunglasses:

1 like

Oke nee jij bedoelt dat je denkt dat dit gewoon een andere limited is van dezelfde dealer. Dat zou kunnen natuurlijk.

Zou het wel opmerkelijk vinden dat ze dan alleen de kleur van de bezelinsert hebben veranderd maar je weet het niet

Precies!

Eens

1 like

En maar even 'n lekkere koude
16822567144992743536944425515328

Proost, Squale famiglia! :beers:

12 likes

Moin! :diving_mask: :shark:

8 likes

Mis de maandelijkse fotowedstrijden van DW! Heb helaas al sinds 2018 geen Facebook meer.

1 like

Ach, je mist weinig aan Facebook (vind ik). Ik ben zelf heel passief op Facebook en ik zit er nog op om wat nieuws & events mee te krijgen.

Verder is het vooral “kijk mij eens geweldig kleurrijk eten, op een parelwit strand in Dubai met een IPA en mijn geweldige familie. Jippie, ik heb succes.” of “Ik ben zo’n gelukkige veertiger sinds ik yoga, vega en boomknuffelen heb toegelaten in mijn leven.” etc. Maar goed, het zijn vrienden hè. Dus dikke like & subscribe:sunglasses:

De DW groep is vooral “wat dragen we vandaag” (lang niet alleen duikhorloges), best veel verkooppogingen en elkaar virtuele veren in de bibs douwen. Het is dus net HF, maar dan wereldwijd via Facebook.

Ik heb van een fotowedstrijd overigens nog niks meegekregen, weet niet of ze dat nog doen. Als ik naar de gewone site kijk is die al een hele tijd niet meer bijgewerkt. In 2022 was er ook geen issued watch, daarvoor ieder jaar of zelfs meer p/jaar. Je ziet het ook aan de GTG’s, het lijkt allemaal een beetje stil te vallen. Ze zijn wel druk met het ‘World Time UK’ event.

Ik zie er ook best weinig Squale voorbij komen. Ook in de DW groep is het een niche merk of Squale dragers zijn gewoon erg bescheiden. :wink:

Plaatje voor de sfeer …

9 likes

Middag :sunglasses:

10 likes

Geboren Haarlemmer, hier :mosquito:. Net als deze :beer: Goed te drinken, trouwens!:yum:

Salute!
Beerloop GIFs - Get the best GIF on GIPHY

12 likes

Vandaag mijn eerste Squale gekocht :grin: :hugs:

24 likes

Mooi man! Gefeliciteerd ermee

1 like

Congratulazioni! :partying_face: :beers:
Took You Long Enough GIFs | Tenor
:wink:

1 like

Mooie uitvoering! :star_struck:
Welkom bij #Team1521. Van harte en veel draagplezier …

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

1 like

Congratz, welkom in de squale kroeg!

Hele mooie versie en de :sunny: laat niet lang meer op zich wachten.

Enjoy!

2 likes

Eindelijk bij de club :laughing: Welkom :sunglasses:

3 likes

Als ex-haarlemmer kan ik je de uiltjes ook van harte aanraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like