Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Die kleurencombinatie is super :star_struck:

Is er nog iemand die een rubberen bandje van Squale kwijt wil (verkopen dus), zoek een nieuwe voor m’n 1521 voor deze zomer.

Let me know! Thx

2 likes

Even een plaatje, omdat het kan … :wink:
Fijne avond!

10 likes

Is de kast gebrushed of lijkt dat alleen maar zo?

1 like

Klopt!
Op deze foto’s wat duidelijker zichtbaar (hoop ik :wink:)

10 likes

Wow, erg mooi!

Geeft veel meer diepte dan een blasted kast zo.

:grinning:

1 like

Vind ik ook. Ik was in eerste instantie erg gecharmeerd van ‘polished’ maar dit is toch ook wel heel erg fraai. Doet me qua afwerking een beetje terugdenken aan mijn eerste Pelagos, mijn favoriete Tudor duiker. Die’s wel Titanium trouwens en dus net een beetje anders. :wink:

De Squale Matic draagt overigens fijner.
Tja, Von Büren kast … :star_struck:

5 likes

Ik droomde dat ik naast de Matic Thalassa ook weer een 1521 Classic om de pols had. Meer van hetzelfde maar toch zo verschillend. Elke ochtend keuzestress. Lekker setje … :sunglasses:

Fijne zondag! :beers:

11 likes

Fijne zondag iedereen!

10 likes

Zonnige zondag vandaag!

11 likes

Haha, stond vanmorgen vroeg al bij de tennisbaan.:softball: M’n jongste had weer competitie. Wel super lekker weer! :sunny: :sunglasses: Nu even lekker aan de koffie. :coffee:
Fijne zonnige zondag, iedereen!

14 likes

Iemand deze al gezien, trouwens? Schijnt een LE van slechts 40st(!) te zijn, bij HS Johnson Jewellers. Wel een heel lekker kleurtje, vind ik dan.

12 likes

Ik doe met je mee, een dubbele … :wink:

Zag hem ook voorbij komen op watchuseek.
Gerard (@SirSqualeWhale) had hem daar geplaatst. Op de foto is het blauwe kleurtje wel lekker. Alleen de goudkleurige bezel/kroon/wijzers, da’s niet mijn kopje thee! Sowieso is bi-color niet mijn ding. Wel benieuwd hoe deze er in het echt uit gaat zien.

6 likes

Lijkt wel een beetje petrol-blauw of teal, ik hou ervan. Blauw goud en zwart had ik wel getrokken denk ik, alleen lijken mij die rode/oranje details hier weer een beetje veel.

2 likes

Even op Google gezocht.

Als ze dat goud eraf hadden gelaten had ik hem geslaagd gevonden :roll_eyes:

2 likes

Best wel lelijk. Sorry. :wink:

Maar ûh, dat is denk ik niet dezelfde hoor. Kijk maar naar de bezel, bij de LE die @TagEd laat zien, is die donkergrijs/zwart en de kleur is wat ‘groener’ ipv. pastelblauw. Staat ook nog niet op de site van HJ Johnson. Enige foto die rondgaat is de teaser die hierboven staat.

Zo, zo als render ziet dat er toch wel heel anders uit dan de foto, hierboven! Als het idd dezelfde is. Vind die van de teaser foto toch wel een stuk mooier. Ik vind overigens dat goud wel geinig. Lekker ‘in yo face zomerknaller’! :sunglasses:

Goedenmiddag allen,

De donkere render is toch aanlokkelijker.

Ps.: Gisteren m’n horloge gelijk gezet met de atoomklok. Vandaag loopt ie reeds 75 seconden voor. :confounded:

2 likes

Ja, da’s toch wel wat veel. Hoe oud is ie? Heb je nog garantie? Of misschien toch even langs 'n horlogemaker.

2 likes

Is wel fijn als je een rottijd hebt, dan gaat de tijd lekker snel. :wink:
Maar ûh, laten afregelen. Klusje wat zo geklaard is en je hebt er daarna veel meer plezier aan.

3 likes