Staat je goed Sven Nu nog even de wolken wegjagen , dat gaat goedkomen vandaag
Veel draagplezier
Mooie kleur dial is dat zeg. Heel veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met je mooie Squale! Veel plezier ermee!
Misschien kan de mesh-band van Squale uitkomst bieden, zou er dan ongeveer zo uit kunnen zien.
Ik ben geloof ik één van de weinige fans hier. Draagt natuurlijk niet net zo comfortabel als een tropic of een barton silicone maar ik vind het tops staan
En weer om de pols, de Matic ‘Thalassa’. Dat voelt lekker! Als het goed is nu hardlooptijdtechnisch beter afgeregeld, zelfs binnen COSC toleranties. Fris … met dank aan de aftersales van Q.
Fijn weekend Skûwàlisti!
Beterschap man.
Met de Skwalie weer om de pols
Mooi ding zeg! Geniet ervan.
Gaaf
Zit nu even bij de oogkliniek, met m’n vader. Straks, bij thuiskomst trek ik een lekker koud biertje open en kan het weekend beginnen! Geniet ervan, Squale gente!
#NonSqualeFriday

Even de bij mij zo begeerlijke Squale rally Tropic zonder fliepeltje aan de Thalassa gezet.
Dikke prima! Ik heb de oranje Ali bandjes ook al even geprobeerd, zijn leuk en lekker fris zomers. Ligt klaar voor aankomende donderdag.
Die witte band vind ik (zo op de foto) echt goed passen!
Erg fraai.
Dankje!
Vind ik ook!
Hij zit er nog steeds aan.
Ik heb wel de Squale buckle overgezet en dat past alsof het ervoor gemaakt is!
Dat doe ik eigenlijk ook altijd. Net echt …
Deze blijft maar door mijn hoofd spoken🙄
Iets grotere kast en bredere band.
Misschien in combinatie met mijn polsen mooier dan de 1521🤔
Lekker, man! Hier een weekend vol wedstrijden. Dus nog even de sportieve TAG Heuer.
Ja, die is gaaf! Tijdens de Squale meeting gepast.
Over deze pindakaasbruine Matic niets dan lof, een heerlijk frisse uitstraling. Vind alleen een leren band niet oké (op geen enkele duiker), dus ik zou er een zwarte rubberen band aanhangen. Zo dus …
(foto geleend via Google)
Smaakdingetje. Overigens die lichtblauwe Matic lijkt me ook wel wat voor tijdens de zomerdagen.
Ik ben van de 1521 overgestapt naar een Squale Matic (de Thalassa is een Matic) en hoewel de laatste op papier een stuk groter oogt, merk je er aan de pols weinig van. Vind ik. Komt voornamelijk door de sublieme kastvorm, die draagt gewoon heel fijn. Héél erg fijn! Maar dat weet je al, want je hebt de 1521 …
Dan zit er maar één ding op: Be happy enne … kopen dat ding!
Nee, mijn hoofd!