Sterkte gewenst!
Ik heb 'm een keer gepast, met mijn pols van zo’n 6,7. Ik kon 'm hebben. Maar de lugs van de Sub39 lopen minder gunstig met de pols mee dan die van de 1521. (En) dus hij draagt best groot, voor een 39mm, terwijl de 1521 juist weer vrij bescheiden draagt, voor een 42mm. Ik heb helaas geen foto.
Ik ga even Google Translate raadplegen …
Meanwhile, mijn polsomtrek is ongeveer 17,5cm.
En je gewicht in stones?
Ik heb serieus geen idee!
Dat ga ik even opzoeken. Ok. Ik zie net 13 en een beetje, komma vijftien om precies te zijn …
… Squale plaatje voor de sfeer!
Oké, net zwaarder geschut genomen, 2x APC. Soms moet dat even om jezelf snel weer iets beter te voelen!!
Kwam gewoon door de Thalassa, dat ik de noodzaak niet zag. Maar nu ik hem weer een paar dagen om heb, is het wel tijd dat hij weer whole again wordt.
Dat kun je wel aan @Royke74 overlaten. Die van mij loopt ook binnen deze tolerantie, heerlijk!
Alhoewel ik hem voor nu heb opgeborgen, zodat de GMT op de groene band draagtijd krijgt!
FF kijken wanneer. Moet mezelf ook wel lukken, denk ik.
Loopt +6spd, gewoon prima dus!
Dank allen!!
Zeker niet! Ik ben toch een sucker for green!
Netjes! Ik een stevige 17 stone, 4 lb en 8 oz, maar wel bij een lengte van 6 feet en 5 inches, dat dan weer wel.
Hey gastoes, mijn hoofd tolt nog teveel om hier wijs uit te komen.
En 7,5 inch polsomtrek om het lijstje Middeleeuws af te maken…
Deze gedachte komt erbij vrij:
Daar was ik al bang voor! Van de 1521 weet ik dan wel weer dat die compact draagt.
Thanks voor de info, en fijn dat er toch nog iemand binnen dit topic algemene horloge termen (zoals inches) begrijpt;)
Weer wat geleerd, een inch is een algemeen horlogeterm, ook al wordt deze maatvoering niet in Nederland gebruikt en is de maatvoering in Nederland centimeters.
Let maar niet op mij hoor en vergeef het me. Ik heb een zware griep en hele hoge koorts. Ik lig vast te ijlen.
Mijn oprechte excuus.
Ik vind het ook ontzettende interessant, maar ja … we kunnen ook gewoon polsomtrek en centimeters gebruiken toch? We leven tenslotte in Nederland. Maar ik begrijp het wel hoor, als je veel op bijvoorbeeld youtube en insta kijkt ga je al snel denken dat daar de waarheid te vinden is. Ik neem het je dan ook niet kwalijk. Het is vast een generatiedingetje.
PS @TagEd, begrijpt altijd alles! Dat is inderdaad fijn.
Haha, solly! Enne “Geeft toch niks?”
Dit bericht volledig gemist. Ik heb een wrist size van 16.5cm en zou de sub39 gewoon rocken. Ik moet er wel bij hebben gezegd, dat ik vrij platte polsen heb, wat het dragen van verschillende maten horloges een stuk aangenamer maakt.
Overigens hier een polsomtrek van 17,5cm en daar kan de sub39 ook prima op. Hij zou mij te klein zijn. Smaakdingetje. Dus om een kleinere pols kan 'ie denk ik prima @MisterTurtleTime. Gewoon een keer ergens proberen! En laat je betaalpas dan thuis, anders hang je …
Moet die komma in dat getal geen punt zijn?
Wel een beetje consequent graag …