Moet die komma in dat getal geen punt zijn?
Wel een beetje consequent graag …
Ja, sorry hoor, Ik vind het maar verwarrend Nederlands en Engels door elkaar,
Ik krijg er een kommahoofd van,
Is wel waar!
Siii
Ps.:@MisterTurtleTime, dit is een 40mm op m’n pols van 16.5cm. Het kan dus makkelijk, je moet het alleen zelf ook zo voelen.
Veeeeeeel te groot man val jij niet om met die Thalassa?!
Ik wist ook helemaal niet dat jij een meisje bent
Geintjes hè
Ben net 13kg afgevallen door de griep!
Neuh, ben gewoon ontzettend sterk in de armen .
Ik had ooit, nog niet zo gek lang geleden, een pols van bijna 7.3 inch,
Maar ûh, links- of rechtshandig?
Doet er toe hè! Oh wacht, je bent getrouwd …
Trusten mannen.
+1 inch
Is dat niet ‘te kort’ door de bocht?
Weltrusten junior!
Thalassa en linkshandig…
Beterschap gozer!
Ik heb mijne ook laten afregelen toen ik hem pas had. Hij liep meer dan 20 in de plus, buiten specs voor elabore grade.
Het verbaast me best wel dat het inderdaad echt hit-or-mis lijkt gezien ik dit gister nog op instagram langs zie komen:
Hahaha
Mogge Skûwàlisti!
… tjonge jonge, hoeveel regen kan een wolkendek eigenlijk bevatten? Het gaat maar door met regenen, al maanden lang. #VraagHetWillemWever
PS Ik weet niet zo goed over welke specs jullie het allemaal hebben maar gemiddeld moet 't bij de SW200-1 Elaboré gewoon +/-7 zijn. 15 seconden afwijking gemiddeld is teveel.
(Bron: Sellita zelf )
Meestal over gewoon één moment dus ik hou ook vooral rekening met die maximale afwijking. En in mijn GMT zit (denk ik) gewoon een standaard SW330
Daarnaast gaan die waarden volgens mij over de losse uurwerken, daar kan nog wel wat verschil in sluipen eenmaal in de kast
Maar mij maakt het nu niet uit, al mijn horloges (zijn er maar 3 op het moment) lopen heerlijk binnen cosc
Ach, ik lees net, in een ander topic, dat Seiko het een stuk slechter doet; als in: veel meer extremen. Ik denk dat ik met zowel m’n Squales als m’n Seiko’s gewoon geluk gehad heb, tot nu toe.
Nee, word er ook niet vrolijk van…