Niet zo trollen hè! Ik kan er ook niks aan doen dat ik er zo uit zie. En dan ben ik ook nog bijna 3kg afgevallen in de afgelopen 48 uur. Vandaar ook geen horloge aan m’n pols, is me te zwaar vandaag!
Thanks, maat!
Daar zeg je wat! Ik riep dat er een SW200 in zit, maar dat klopt natuurlijk niet, want GMT! Ik was vast aan het ijlen.
Maaruh gekheid, beterschap KGIGO. Het zonnetje begint hier te schijnen dus als je weer naar buiten kunt zou je de korte mouwen kunnen dragen. En natuurlijk een Thalassa van 1.73228346 inch om de pols van 6.5 inch
Misschien dat ik toch maar weer eens naar een squale moet gaan kijken. …
Ja klopt, en dat is de 1553. Maar heb al vaker gekeken naar de 1545 op staal in verschillende uitvoeringen. Als de HFLE nou nog in het staal beschikbaar was…
Ach het blijft lastig, ze hebben gewoon teveel moois gemaakt. Als ik zo foto’s van de Palombari zie kriebelt die ook weer
Impulsief en wispelturig is geen goede combinatie ben ik achter.
haal ik altijd op vrijdagmiddag, bij de Vietnamese dame, hier om de hoek. Beste loempia’s die ik ooit geproefd heb. Kom er al jaren. Nu alweer zin in!!!
Maareh KGIGO, zijn een
en
nou wel het ideale voer, als je ziek bent?
Kijk, heel veel opties, dus! Dat is altijd fijn!
Heb jij eigenlijk al 'ns een 1521 gehad? Is toch wel 'n must, voor de Squaleliefhebber! Of een Matic? Ook schitterend!
Oh wacht, jij wil iets op
Dan zeker even naar de 1545-lijn kijken!
Ik vind -naast de HFLE, natuurlijk!- deze wel gaaf!