Nee nog niet gezien, maar 44mm (ik bedoel 7.een heleboel inch) is niks voor mijn polsjes.
Alsof ik met de BigBen aan het leuren ben dan (dat is puur smaak natuurlijk)
Merk toch dat de 41mm en daaronder toch beter staat en zit.
Neemt niet weg dat het een prachtig horloge is natuurlijk!
Hey joh! Da’s een geinig kissie!
Zouden ze standaard moeten meeleveren! Aan de andere kant, dan puilt mijn kast op een gegeven moment uit, met kistjes die ik verder nooit meer gebruik… Ze vinden het hier thuis toch al zo irritant dat ik al die boxes en papers altijd bewaar.
Zou 'm niet te vroeg afschrijven. Afgelopen weekend nog omgehad, om mijn 17cm polsje en ging best. Trouwens, KGIGO heeft ook een vrij bescheiden polsje en rockt 'm ook gewoon!
Maar, zit wel kern van waarheid in. We zien zo ontzettend vaak mensen terug, die ooit een Squale hadden, deze verkochten en dan toch weer een Squale willen!
Dat geloof ik meteen! Dat was ook de reden dat de SRPD21 bovenaan m’n lijstje stond.
Maar onder druk van budget oprekken en het opnieuw tegenkomen van m’n GMT die ik ooit eerder was tegengekomen en op slag verliefd op was, moest die er natuurlijk gewoon komen.
Ondertussen zoveel budget opgerekt, dat ik de Thalassa erbij moest hebben.
Eindstand: 2 Squale’s in m’n watchroll, de HFLE2024 onderweg en wat mij betreft komt er ook nog een 1521, zodra de kans zich voordoet. Nou ja, die kans is er al, maar dan tegen Matic Nieuwprijs. Vind dat een beetje teveel van het goede voor een exemplaar uit 2015.
Maar dat ik een Squale Geek ben geworden, is wel duidelijk .