Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Zeker, heel mooi ook!

Nee nog niet gezien, maar 44mm (ik bedoel 7.een heleboel inch) is niks voor mijn polsjes.
Alsof ik met de BigBen aan het leuren ben dan :sweat_smile: (dat is puur smaak natuurlijk)
Merk toch dat de 41mm en daaronder toch beter staat en zit.

Neemt niet weg dat het een prachtig horloge is natuurlijk!

2 likes

Hoezo @Kleine_gup_in_grote_oceaan rockt hem op een 16.5cm pols. Kan me niet voorstellen dat er kleinere polsen zijn :crazy_face:

Ik heb geprobeerd hem te bestellen maar ze verzenden alleen naar Australië en nieuw-Zeeland :smiling_face_with_tear:

Zonder invoer best een nette prijs (ca. €1570) voor zo’n set.

4 likes

laughing-lmao

4 likes

Hey joh! Da’s een geinig kissie! :star_struck:
Zouden ze standaard moeten meeleveren! Aan de andere kant, dan puilt mijn kast op een gegeven moment uit, met kistjes die ik verder nooit meer gebruik… :thinking: Ze vinden het hier thuis toch al zo irritant dat ik al die boxes en papers altijd bewaar. :sweat_smile:

Zou 'm niet te vroeg afschrijven. Afgelopen weekend nog omgehad, om mijn 17cm polsje en ging best. Trouwens, KGIGO heeft ook een vrij bescheiden polsje en rockt 'm ook gewoon! :muscle:

4 likes

Zeker! Zelfs 2 inch zou ik rocken. :rofl:

Tzha mothaf*kkas!

3 likes

Thanks!

Toevallig ook gedaan toen ik de SRPD21 save the ocean turtle ging bekijken. Maar ja, Apple Pay he😂

2 likes

Deze is ook echt tof! De Oyster kast staat bij iedereen;)

1 like

Heeft heel lang op m’n shortlist gestaan!

En toen kwam ik in de Squale Kroeg terecht en is de rest geschiedenis. :rofl:

4 likes

Once you go Squale, you never go back! :joy:

Maar, zit wel kern van waarheid in. We zien zo ontzettend vaak mensen terug, die ooit een Squale hadden, deze verkochten en dan toch weer een Squale willen! :person_shrugging:

3 likes

Ik heb TGV beloofd dat mijn volgende horloge een Squale wordt, maar ben nu al bang dat dat niet de laatste Squale wordt :rofl:

2 likes

Is toch een trein?

1 like

Klopt! Maar ook een bekende YouTube;)

1 like

*Youtuber

1 like

Ja, dat gaat wel een dingetje worden. Die krengen zitten gewoon te lekker op de pols!

3 likes

De 1521 zekers! Maar ik moet zeggen dat de Turtle ook wel erg fijn draagt​:smirk::turtle:

1 like

Dat geloof ik meteen! Dat was ook de reden dat de SRPD21 bovenaan m’n lijstje stond.

Maar onder druk van budget oprekken en het opnieuw tegenkomen van m’n GMT die ik ooit eerder was tegengekomen en op slag verliefd op was, moest die er natuurlijk gewoon komen.

Ondertussen zoveel budget opgerekt, dat ik de Thalassa erbij moest hebben.

Eindstand: 2 Squale’s in m’n watchroll, de HFLE2024 onderweg en wat mij betreft komt er ook nog een 1521, zodra de kans zich voordoet. Nou ja, die kans is er al, maar dan tegen Matic Nieuwprijs. Vind dat een beetje teveel van het goede voor een exemplaar uit 2015.

Maar dat ik een Squale Geek ben geworden, is wel duidelijk :crazy_face::rofl:.

Ps. Ik heb nog steeds geen turtle.

3 likes

Huh?

1 like

1600 eu!

1 like

Waar? Wat is dat voor speciaals :sweat_smile:

1 like

Jaaaa, daaaag. Dan loop jij er straks mee :rofl::rofl::rofl:

1 like