Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Heey, toen waren er weer twee! :grimacing:

Mijn Thalassa liep voor mij net even te snel. Dus een afspraak gemaakt om te reguleren. Dat geschiedde en vandaag kwam mijn Thalassa in een bomb proof pakket weer thuis aan!

Thanks @Royke74, geweldige service weer!

12 likes

:tada::tada::tada: Weer terug op t nest :+1:

1 like

Hey, dat wist ik helemaal niet. Maar, goed geregeld en weer lekker genieten! :partying_face:

2 likes

Hèhè
IMG_2978

IMG_2977

3 likes

Dat klinkt heel bekend. :sunglasses:

:arrow_down:

en …

… en nu, 10 maanden verder, loopt mijnes nog steeds helemaal super! Minder dan een seconde afwijking p/24h, waarbij ik hem 's nachts afdoe. Het is echt een prima uurwerk, mits goed afgeregeld.

Vind dat groene bandje op je GMT trouwens helemaal niet gek @Kleine_gup_in_grote_oceaan! Weer eens wat anders. Lekker herfstachtig! :wink:

7 likes

So eh…
Beaker GIFs | GIFDB.com

3 likes

Hier hetzelfde :+1:t2: in elke positie tussen de 0 en +2 en in de praktijk <+1s/d.

Wel jammer dat het bij Squale enigszins een loterij is, mijn GMT liep in eerste instantie ook redelijk veel in de plus (ofja +15 dus gewoon binnen specs) en nu binnen COSC. Maar ze strooien dan ook niet met certificeringen etc. (en voor Seiko bijv. geldt hetzelfde)

3 likes

Buongiorno!:coffee:

Stevig briesje weer, vandaag…
Windo GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Maar gelukkig is het alweer woensdag!
Saw Mickey Mouse GIF - Saw Mickey Mouse Disney - Discover & Share GIFs

11 likes


Experimentje met cheapass oranje bandje…

8 likes

Staat wel lekker dar oranje + blauw. Het bandje zelf vind ik niet zo, zou een oranje tropic in 18mm wel wat vinden denk ik!

3 likes

Zooo, is druk hier vandaag!

Ik lig weer van de weg af. Heb sinds gisteren koorts variërend van 38,7 tot 39,5.

Heb net voor het eerst m’n telefoon in m’n Handen, alles gelezen en geliked, maar ik kan m’n aandacht er niet bijhouden om op alles te reageren! :sweat_smile:

Als de koorts weg is, zal ik dat met terugwerkende kracht doen :joy:.

8 likes

Aiiii veel sterkte gewenst. Buiten is het toch %#& weer dus bankhangen is niet erg.

Ik kan het zelf ook niet allemaal bijlezen.
Dus onder het mom durf te vragen…
Is er nu een richt datum/periode voor de levering van de Forum Squale’s? Staat deze nog steeds op eind april.

tweede vraag, linkje van de bandjes via ali?

Hoor het wel, dan lees ik weer bij haha.

Bedankt

2 likes

Sterkte, man!

Nurse Dance GIF - Nurse Dance Hospital - Discover & Share GIFs | Dancing gif,  Nurse, Gif

Yes. Dat is nog steeds de verwachting.

2 likes

cough-sick

Sterkte! :four_leaf_clover:
Enne, het is Valentijnsdag dus vandaag alleen maar liefde …

minions-heart

:wink:

:arrow_down:

5 likes

Top mijn dank is erg groot!

1 like

Ter inspiratie heb ik eerder al eens wat voor jullie gefotosjopt … :sunglasses:

Ik vind zelf de oranje en witte wel geslaagd. Zwart kan natuurlijk altijd, blauw past prima bij de wijzerplaat enne groen is ook wel leuk. @Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft dat groene bandje in werkelijkheid al aan zijn GMT geknoopt. Ziet er daar ook niet gek uit!

4 likes

Omdat ik best wel van de gifjes ben, alles in één … :beers:

HFLE_1545-kleurtjes

11 likes

Ja, ik weet het. Kijk er nog elke avond even naar. Dan slaap ik lekker. :sleeping: :grin:

Vind 'm op groen idd eigenlijk onverwacht heel goed staan! Maar oranje en wit zijn natuurlijk fijn, voor de zomer! En die wordt natuurlijk helemaal top, met zo’n geweldige Squale om de pols! :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink: :ocean: :shark:

4 likes

Eens, ik zal eens op zoek gaan naar een 18mm oranje tropic.

Wat betreft die renders van tropics op de HFLE (no. 45 is voor mij :slight_smile: ) , ik vind lichtblauw en oranje erg geslaagd. Maar ga even niks kopen, want ik heb nog een stapel 20mm bandjes waar ik benieuwd naar ben hoe ze zullen staan #voorpret

2 likes

Sterkte man :+1:

2 likes