Jij hebt even andere dingen aan je hoofd denk ik, sterkte!
Sterkte en beterschap voor je vrouw!
Absoluut niet, nee
Dankje, kerel! [quote=“VriesKou, post:254, topic:457339”]
niet erg origineel maar gewoon prima
[/quote]
Wat kan jou dat schelen. Lekker dragen wat je leuk vindt, toch!?
Thanks, Pat!
Thanks en zal het doorgeven
Dus dat!

Beterschap
Dank, Robert!

Yes, toch net te
Ja, je gevoel kun je niet zomaar ontlopen.

sterkte
Thanks

Sterkte
Thanks Bram.
Ondertussen krijgen jullie ook de bedankjes van m’n vrouw.
Terwijl ik aan het typen was, kwam de internist. Ze moet een nachtje blijven en morgen een mri laten maken. Ze zijn bang voor een bacteriële ontsteking in haar bekken.

Als jij er maar blij mee bent toch?
True that wat is de alie variant van de rubberen matic band die iedereen een tijdje terug gekocht heeft? Misschien moet ik die ook eens proberen

de alie variant
Ik heb gezocht op Ali naar tropic strap FKM. Betaalde iets van 12 euro per stuk. Goede kwaliteit, zit en lijkt exact hetzelfde als de originele.

Ze moet een nachtje blijven en morgen een mri laten maken.
Sterkte!

wat is de alie variant van de rubberen matic band die iedereen een tijdje terug gekocht heeft? Misschien moet ik die ook eens proberen
Onderstaande vallen hier allemaal in de smaak geloof ik …
Deze zijn bij meerdere Ali-winkeltjes te krijgen, kwamen als eerste naar voren bij mijn zoektocht naat ‘FKM rubber band’. De prijs is overal ongeveer gelijk.

Goede kwaliteit, zit en lijkt exact hetzelfde als de originele.
Dat kan ik beamen!
Ik heb eerder een vergelijk gemaakt tussen de Ali-summit en de Squale variant:
Bij mijn Squale Matic Thalassa zit een mooie dikke zwarte rubberen band. Draagt lekker en oogt sportief. Vind ik …Die band staat ook wel bekend als een FKM ‘SUMMIT’ band en wordt in het blauw bijvoorbeeld ook meegeleverd bij de gelimiteerde Squale Matic Dark Blue Mesh Gendarmeria (klik), die we hierboven net hebben besproken. Het bandje kost ergens rond de 70 euro bij een Squale AD. Hij ligt ook bij Ali (klik). Daar ben je voor iets meer dan een tientje klaar. Maar ja, krijg je d…

Onderstaande vallen hier allemaal in de smaak geloof ik …
Thanks, die summit was ik naar op zoek ja, denk dat dat het best zal staan.

denk dat dat het best zal staan
Hele snelle, nogal slordige fotosjop om een beetje een beeld te krijgen …

Terwijl ik aan het typen was, kwam de internist. Ze moet een nachtje blijven en morgen een mri laten maken. Ze zijn bang voor een bacteriële ontsteking in haar bekken.
Hopelijk snel alles weer helemaal o.k.!
Ja dat vind ik denk ik mooier dan een Tropic
Dat denk ik ook.
De band is wat ‘voller’, en minder smal bij de sluiting… lekkere dikke duikerband!
Misschien in het rood ook nog wel leuk

Misschien in het rood ook nog wel leuk

Hele snelle, nogal slordige fotosjop om een beetje een beeld te krijgen …
PS Ik zou naast een zwarte ook de rooie bestellen! Staat best lekker denk ik.

zou naast een zwarte ook de rooie bestellen
Jep, mijn idee, en gedaan
Ik kon me niet beheersen en heb nu ook de rally besteld!
Nee geen duurder merk. Wel van een duurdere website. ABP Paris.
Het is btw geen kat in de zak. Het is echt wel een fijne band. 0 klachten om precies te zijn.
Ik dacht voorheen op sommige foto’s gezien te hebben dat de structuur van de band er beter in zat bij de duurdere. En dat is soms ook zo.
Maar ik denk dat ik 1 bandje heb gekocht voor de prijs van 5 a 6 stuks op de website van ome Ali.
Ik kan me vergissen maar alles is zo’n beetje hetzelfde. Buckle, de quick release pushpins enz…
Kleuren komen btw niet overeen maar foto’s op Ali zijn vaak niet zo bijzonder goed.
Ik ben benieuwd hoe het eruitziet als ik hier een paar van die bandjes voorbij zie komen.