Too much as in formaat?
Jammer. Ik vind 'm op deze foto niet te groot tonen, op jouw pols, trouwens. Ligt er een beetje aan wat je gewend bent, misschien. Als je veel kleiner of vintage draagt, dan is dit natuurlijk geen kleintje. Maar zoals die lugs om de pols vallen en het feit dat de kast wat kleiner is dan de bezel én het relatief bescheiden glasoppervlak, door die bezel, maakt dat ie eigenlijk zelfs op een niet al te grote pols nog best kan. Nou ja, jouw beslissing natuurlijk.
Ik word er bijna hebberig van, zeker met de tekst aan de zijkant. Dat heeft wel iets charmant.
Maar ja, een matic is bijna in zicht… Zegt m’n potje.
Wat zijn ziekenhuis vloeren toch lelijk hè?
Overigens wel lekker koel!
Niks met mij aan de hand. Mijn vrouw aan de andere kant, heeft 40+ koorts. We kunnen nog grapjes maken en lachen.
Dus wees gerust, ben ik ook!
Jeetje man, dat is vervelend nieuws. Hoop dat ze snel opknapt!
Beterschap
Dank u!
Moest even kijken. Dacht eigenlijk dat deze uitvoering nooit mij de gravering in de zijkant was gemaakt.
Maar ja, klopt. Inderdaad wel geinig.
Tja, wat te doen…?
Ik vind een Matic heel mooi. Maar een 1521 heeft een beter formaat, vind ik. Zeker om mijn pols van 17 en een beetje cm. En ik kan me herinneren dat jij ook geen reusachtige pols hebt.
Hey man! Da’s niet zo mooi. Heel veel sterkte!
Sterkte met de misses
Eens!
Het is mij helaas eerder niet gelukt om een 1521 met inscriptie te vinden. Nu ben ik over naar #TeamMatic dus deze prachtige Militaire laat ik aan mij voorbij gaan.
Welke gaat het worden?
De bruine, de diepgrijze die @Pat486 heeft of de zwarte met de oranje accenten die ik heb, maar dan de ‘normale’ uitvoering …
Oeps! Goed dat jullie even gaan checken want zelfs met deze hitte is 40+ niet normaal. Hoop dat er niks bijzonders is. Beterschap in ieder geval, niet voor jou maar voor de “andere kant” …
Ik ook.
Lekker belangrijk …
Als jij er maar blij mee bent toch? Staat je goed!
Beterschap!
Yes, toch net te… hij ligt ook vrij hoog op de pols bij mij. Erg jammer, want ideaal voor de vakantie naar Italie straks
Zit ook deels tussen de oren denk ik!
Ja dat is wel een leuke feature. Je ziet ‘t eigenlijk niet bij dragen, tenzij je even goed kijkt.
Jij hebt even andere dingen aan je hoofd denk ik, sterkte!
Sterkte en beterschap voor je vrouw!
Absoluut niet, nee
Dankje, kerel! [quote=“VriesKou, post:254, topic:457339”]
niet erg origineel maar gewoon prima
[/quote]
Wat kan jou dat schelen. Lekker dragen wat je leuk vindt, toch!?
Thanks, Pat!
Thanks en zal het doorgeven
Dus dat!

Beterschap
Dank, Robert!

Yes, toch net te
Ja, je gevoel kun je niet zomaar ontlopen.

sterkte
Thanks

Sterkte
Thanks Bram.
Ondertussen krijgen jullie ook de bedankjes van m’n vrouw.
Terwijl ik aan het typen was, kwam de internist. Ze moet een nachtje blijven en morgen een mri laten maken. Ze zijn bang voor een bacteriële ontsteking in haar bekken.

Als jij er maar blij mee bent toch?
True that wat is de alie variant van de rubberen matic band die iedereen een tijdje terug gekocht heeft? Misschien moet ik die ook eens proberen

de alie variant
Ik heb gezocht op Ali naar tropic strap FKM. Betaalde iets van 12 euro per stuk. Goede kwaliteit, zit en lijkt exact hetzelfde als de originele.