Nice! Veel plezier!
Selamat makan!!!
Een algemene vraag voor iedereen hier, zet gnonom watches nog steeds een lagere waarde op zijn pakketten? Of zijn ze daar mee gestopt?
Vanmorgen vroeg al het gras gemaaid , boodschappen gedaan en opgeruimd en schoongemaakt. Nu even uithijgen op de bank, met de ventilator vol op me gericht en een ijskoud biertje binnen handbereik.
Maar da’s slechts stilte voor de storm. Vanmiddag gaan we met 11 meiden bootcampen.
Bij wijze van verlaat verjaardagspartijtje.
Geniet van het tropische weer, Squale gente!
Met een uitklaptuinstoeltje en een fris blikje bier? Of ga je zelf ook meedoen? … ik moet trouwens rond 15h ook nog verplicht de sportieve (golf)weide in en daar heb ik hélemaal geen zin in! Maar ja, wedstrijd. Kijk nu al uit naar hole 19 (het terras).
Nee joh, doe effe normaal!
Dat, dus.
Sterkte vanmiddag, man!
5 voor 11 en al bloedverziekend heet niks voor deze meneer
vermoed dat deze
nog wel wat water gaat zien vandaag
Die Squale Super van Royce lijkt hier wel op. Met uitzondering van de bezel en oranje secondewijzer!
minutenwijzer.
En wel een slagje kleiner. Wat mij betreft een voordeel. Maar idd een soort hybride.
Jeetje, waar zit ik met mijn hoofd. Volgens mij zeg ik telkens secondewijzer.
Buon pomeriggio Skûwàlisti!
… en het bolle glaasje, het lumedotje op de secondenwijzer, de diepgrijze wijzerplaat, de logo’s én inderdaad ook de maatvoering. Maar hij lijkt er verder wel op hoor.
Oke, ik zal het er volgende keer bij zetten… zo op het eerste oog
Proost!
Oh wacht, ik moet nog wat afmaken. Het is helaas nog geen borreltijd …