Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Dat ga ik dus ook niet doen. Wel trouwens als het OEM banden betreft. Ik heb voor de zwarte Squale rally tropic gewoon het volle pond (110 euro) overgemaakt. Hoop geld, maar het voelt oké en de Thalassa verdient 't … :wink:

Die heb ik al, zie de post waar je op reageert. :sunglasses:
Beide komen van Ali en het zijn FKM bandjes. Prima spul! Een klassieke tropic, met van die pu(n)tjes op de randen en een sterke tapering enzo, daar ben ik geen fan van op een dikke duiker.

Ik heb van die zwarte/oranje Barton kloon trouwens ook nog een 20mm nieuw liggen. Als iemand die voor 5 euro excl. verzenden aan zijn 1521 wil knopen. Stuur maar een PB. Scheelt me weer een advertentie.

Betreft deze …

(Op de foto zit er een Squale sluiting aan, die is er niet meer. Komt op de normale Ali-sluiting.)

5 likes

Dat was geen tropic, want grappig genoeg draag ik geen rubber tenzij het een

is. :slight_smile:

Die dus. :slight_smile: Ook in oranje gehad, maar nu in Apeldoorn.

7 likes

Ieder zijn ding. Ik vind het niet lelijk maar als ik mag kiezen - en dat mag ik - kies ik voor een ander type rubberen band. Overigens een oranje band op de blauwe polished 1521, zoals jij laat zien, is lekker fris zeg! Laat de zomer maar komen, met die om de pols … :beers:

1 like

Welke kleur is dat, Apeldoorn? :sweat_smile:

Das zo’n

Niks voor jou dus :joy:

1 like

… lekker bezig, bijdehandje! :rofl:
Ik schreef “een oranje band”, niet “die oranje band” … :sunglasses:

1 like

aint no such thing doesn't exist gif | WiffleGif

Lekker knaloranje, dus en

:beers:

6 likes

:joy::joy:

1 like

Hell Yes GIFs | Tenor

4 likes

Wacht effkes, jong…

FTFY

Is toch echt een

:rofl:

1 like

giphy

1 like

Grijs. Het bestaan zonder Squale is maar een grijze bedoening.

Letterlijk. Kijk, ik heb absoluut geen spijt van het feit dat ik die oer-Seiko kocht toen bleek dat de Super Squale niet geleverd ging worden, maar evengoed steekt het om hier rond te hangen zonder Squale. :slight_smile:

Prachtig merk. Leuke club.

12 likes

Nou, ik zou ook niet vies zijn van zo’n mooie Seiko!

1 like

Ik ga voor koningsdag ook een oranje bandje bestellen, het is niet anders

5 likes

Woohoo! :partying_face:
Transparent woohoo GIF - Find on GIFER

2 likes

giphy

Welke had je op 't oog?
Vind zelf deze wel mooi …

(Plaatje geleend van Q)

4 likes

Daar gaan je principes :rofl:

1 like

Ik heb m nog niet he

1 like

Heb ik wat gemist, je had er toch 1 incoming nog maar met problemen met de zending. Niet goed gegaan?

2 likes

Enorm eens!

3 likes