Nope. Niet goed gegaan. Het is de Seiko uit de foto geworden. @junior, het gaat om de beige op leer.
Damn jammer om te horen man.
Maar is daar via Roel en Roy niet aan te komen dan? Of staat het plan nu, na aankoop van de Seiko, even in de ijskast?
Zit bij mij dus standaard een knaloranje op .
Ik ben mij aan het beraden op een keuze:
- Super Squale beige sunburst, dit jaar nog
- Sparen, en de Grand Seiko Shunbun kersenbloesem spring drive pakken als exit stuk
0 stemmers
Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen waarop ik gestemd heb.
Oefff… Als die GS Shunbun een duiker zou zijn, had ik daar wss op gestemd.
Bedoel je met beige de ‘Sunray Brown’ versie? Deze …
Die GS is trouwens ook wel de moeite waard.
Maar als “exit stuk”, ga je daarna stoppen ofzo …
Tja, in de Squale kroeg vragen of je een Squale of Grand Seiko moet kopen. Ik vermoed dat in "Seiko Only’ de uitslag anders gaat zijn.
Ik weet niet of het me hier wordt vergeven maar ik zou voor die GS Shunbun gaan. Prachtig horloge. De supersquale overigens ook maar die GS is wel een ander niveau vind ik.
Met exit stuk bedoel je trouwens dat hij alle dorst naar nieuwe aankopen moet stillen?
Ik heb nog twee potentiële plaatsen in de doos. Één plek is gewoon leeg, daar moet wat in terecht komen, de andere is m’n eerste Seiko quartz chronograaf die ik ooit kocht, een horloge wat veel mee gemaakt heeft, en wat ik zonder twee keer na te denken de deur uit zou flikkeren, ware het niet dat ik het op één of andere manier nog niet over m’n hart kon verkrijgen.
Er ontbreken eigenlijk nog twee horloges in de kist: Van Grand Seiko heb ik op dit moment een klassieke handopwinder en een 9F quartz, en daar moet nog een Spring Drive bij. De Shunbun staat hoog op die lijst. Van Squale had ik zeven jaar lang de 1521 Ocean (gepolijst), maar in plaats daarvan zou ik een Super Squale willen hebben.
De vraag is dus een klein beetje of ik me eerst nog bezondig aan een Squale snack, of eerst de Spring Drive positie invul.
Ik heb nu zo veel coole horloges dat ik het wel bijna goed vind, ja.
Justement. Dat was 'm.
Als ik alles wat ik in de kist heb zitten mooi en cool vind, en het draagt lekker, dan moet je als horloge van hele goeie huize komen wil je nog een horloge uit de kist stoten.
I know. We zitten allemaal met zweet onder de oksels te wachten!
Lekkere teaser!
Get ready to dive into our values and be part of a new legacy: be iconic, be reliable, be bold. The time is about to come!
Unleash your inner adventurer and chase your depths with Squale.
PS Welke alcoholist heeft de titel van ‘ons’ topic aangepast?
@TagEd weet daar vast meer van!
Tja dat moet je eigenlijk niet hier vragen tussen al die Swalistaas.