Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Had ook eigenlijk niet anders verwacht. :sunglasses:

Dit mag overigens wel mijn volgende worden, met een bund bezel … pfew! :heart_eyes:

(Foto geleend van Fratello)

@erbikker, spannend hè! Maar ûh @Kapitein_Koek was je eerder vanavond al voor … :wink:

5 likes

Ja, gaaf ding. IRL gezien, op de Squale meeting. En er is een HF-lid dat deze heel kort had.

2 likes

Zelfde kast, iets grovere wijzers, een blokkeriger wijzerplaat, geef mij de gewone 1521 maar. Ik heb zelfs liever een alu of stalen bezeltje. Het kan gewoon ook zijn dat het een smaakzaak is, dus. Ik zou er zelf minder voor neer willen leggen dan voor een gewone polished 1521 in welke kleur dan ook.

Ik koop geen zeldzaamheid. Ik koop wat ik mooi vind. Als dat duurdere limiteds zijn is dat jammer, dan ben ik meer geld kwijt, als dat goedkopere series zijn is dat mooi, dan ben ik minder geld kwijt.

Maar m’n potloodje wordt niet harder of zachter van de notie dat iets in kleine oplage gemaakt is, dus dan ga je al snel dingen vergelijken.

3 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ûh …

thats-a-great-idea-perfect

Denk dat je gelijk hebt! :wink:

4 likes

Stuur maar een pb als je m zat bent :wink:

2 likes

Ik hou het in m’n achterhoofd maar het is de fijnste duiker die ik tot nu toe gehad heb.

Maar wie weet. :+1:

1 like

Ik vind die AWCO limited bund zonder gravering in de zijkant van de kast met datum erg gaaf.

Maar ik kwam prijzen tegen die ik er niet voor over had. 1800 usd voor een toevallig beschikbare verdwaalde AWCO Bund uit de U.S.

Als je het keurig regelt komt daar nog wat bij…

Dan kies ik voor mijn Gnomon Scuba/Bund limited plus mijn Profondo ernaast voor de blauwe vibes. :+1:

6 likes

Is 'ie ook! Die is ook erg gewild (… want hij heeft wel iets weg van de oorspronkelijke Blancpain FF 3H :wink:) en komt nauwelijks meer voorbij. Dat verklaart ook deels de prijs. Ach, zo lang ze waardevast zijn zou ik best bereid zijn iets meer te betalen dan voor een ‘standaard’ 1521. Een nieuwe Classic schrijft best vlotjes af, heb ik al 3x meegemaakt … :wink:

Die Marina Militaire staat trouwens ‘NOS’ op UF voor 1500 euro. Als ik de Thalassa niet zou hebben zou ik serieus overwegen daar een bod op uit te brengen. Zeker ook omdat 'ie nog nieuw is. Er staat ook een gebruikte voor 1350.

Ik wil ook nog eens een blauwe 1521 polished proberen.
Lekker fris!

3 likes

Ja de blue polished is zeker wel zomers fris idd. :+1:

Ik zei t al…

Die kan er wellicht ook nog eens bijkomen. :sweat_smile:

1 like

Fijne Koningsdag alvast … :partying_face: :beers:

Ik ga zelf even een dagje über die Grenze waardoor al het oranjegedoe aan mij voorbij zal gaan. Desalniettemin zou de keus gevallen zijn op de Ali band. :wink:

14 likes

Buongiorno!
Wij gaan zo even rondkijken op de vrijmarkt, hier. Uiteraard deze om, vandaag!

Veel plezier iedereen! :crown: :netherlands: :orange_heart: :beers:

16 likes

Nieuwe Squale komt vandaag uit!

Er is een nieuwsembargo tot 19.00 uur CET… dus tot die tijd kan ik niets zeggen, maar ik heb een kort overzicht gemaakt van de belangrijkste modellen die zullen worden gepost zodra het embargo voorbij is.

Kijk later vanavond op www.the-squale-collector.com voor een vroeg inzicht.

6 likes

:flushed: Zie niets :wink::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heeft Google Translate me in de steek gelaten?

1 like

Fijne en gezellige dag mensen!

Ik lig plat :flushed:. Tis me zomaar in m’n bil geschoten. Ben nu maar zelf m’n triggerpoints aan het uitmasseren :sweat_smile:.

3 likes

Oh shit! Sterkte, man! :pray: En ik drink er straks eentje op jouw gezondheid! :beers:

2 likes

Dank je, gaat wel over voordat ik een vrouw ben :joy:.

Ja, drink er een op mij! :beers:

2 likes

Sterkte.

1 like

Thanks, Dan!

1 like

Momenteel moet hij niet dringend weg… heb hem dus enkel hier te koop staan voorlopig :slight_smile:

1 like