Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Zo’n cosc heeft ook geen meerwaarde voor mij persoonlijk.

Als je 1521 al als een zonnetje loopt is er niks te wensen lijkt mij als je de opgelegde indicies kan missen.

Sommigen gaan hard op opgelegde indicies, ik allerminst en al helemaal op een 1521.

Je kan hem gewoon op 6 posities af laten regelen dan is er zelfs kans dat ie nog beter loopt dan een cosc 50 atmos af fabriek.

Maar goed.

We zijn idd verwend met Squale releases de afgelopen tijd. Waaronder de Super series. :+1:

1 like

Doen of niet? Ik overweeg m’n eerste squale, dan wel op zwart rubber. Is zo’n gepolijste kast niet te flashy? Is het niet te hoekig, blijf twijfelen…

7 likes

Gewoon doen! En rubber draagt ook erg comfortabel.

6 likes

Nee juist fantastisch… gewoon doen!!!

2 likes

Was weer een mooie dag!!!

6 likes

:arrow_down:

… gewoon doen dus! :sunglasses:

2 likes

Gewoon doen,
Draagt niet alleen lekker, maar ook klein.

2 likes

Gewoon doen anders zul je het nooit weten…
Maar komt goed, mooi ding hoor.
Ik heb zelf de blasted, maar heb voor aanschaf eigenlijk ook altijd naar de gepolijste versie gekeken.
Door de gepolijste chapter ring komt het glas mooier uit vind ik. Ook zie je dan mooi de weerspiegeling van de indices op de ring.

2 likes

Goedemorgen trotse Squale bezitters.

12 likes

Een oudje

21 likes

De jouwe?

14 likes

Hij glimt inderdaad lekker maar daar is toch niets mis mee :smile:

Ligt overigens wel aan hoe fel het zonnetje erop staat hoor

8 likes

Haha, ik had ook wel kunnen weten wat de reacties zouden zijn. Ik slaap er nog een nachtje over, maar het zal hem uiteindelijk wel gaan worden gok ik. Moet toch ook van de zomer weer voor de dag kunnen komen✌️

3 likes

Môgge Skûwàlisti … :sunglasses:

14 likes

Ja. Bandje is er inmiddels af hoor. Deze kocht ik samen met een paar andere horloges

Dit was voor mij grappig genoeg de doorslaggevende reden om voor de gepolijste variant te gaan. Dacht dat ik de enige was die daar op had gelet

2 likes

Niet twijfelen. Een 1521 is de meest comfortabele duiker die ik tot nu toe om m’n pols gehad heb. Nee, polished is niet te flashy en hoekig is dit horloge al helemaal niet. Eerder organisch gevormd. Daarnaast gewoon een heel cool merk: Italian owned, Swiss made, mooie heritage op het gebied van duikershorloges. Gewoon doen dus! :+1: :white_check_mark:

2 likes

Maar wel een heel gave! :star_struck:

1 like

Inmiddels aan de #VrijdagMiddagBorrel. :beers:

Ja en deze blijft toch ook af en toe bovenkomen, in m’n gedachten, he…
image

Blijf 'm mooi vinden. Maar ik wil eigenlijk alleen nog één auto chrono en dan klaar. En het horlogepotje is ook nog lang niet genoeg gevuld… :grimacing: :thinking: :sweat_smile:

Nou ja, goed weekend, iedereen! :partying_face:

6 likes