Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Dit lijkt me een vraagje voor onze Sir Squale Whale.

Ik heb me over het algemeen suf gegoogled op Squale’s en ik weet zeker dat ik deze uitvoering nog nooit tegen ben gekomen.

1 like

Ik nu 2x! Ik twijfelde of het een samengestelde was. Maar nu zie ik er al 2 aangeboden.

2 likes

Ja via google lens kom je er wel.

Maar ik weet niet uit welke hoek deze limited komt. Ik zie wel een platte lumepip met saffiertje erop. Dus een oude kan het niet zijn lijkt mij.

En er zit een tropic aan ipv een oudere rubberband aan van Bonetto Cinturini.

Dus het lijkt mij een vrij nieuwe limited.

1 like

Daar ben ik me dus ook suf naar aan het zoeken.

1 like

Oke maareh ga je nog vertellen hoe hij heet of hoe zit dat :ok_man:

1 like

Ik las iets van Pezzi Mondo… Maar daar kom ik niet verder mee.

1 like

Betekent volgen mij delen van de wereld.

Pezzi = stukken. Mondo = wereld

1 like

OkƩ, pezzi mondo is Italiaans voor wereldstuk. Maar goed, dat zal wel niks te maken hebben met hoe hij heet.

Ik weet alleen dat het een 1521 LE is.

1 like

Je was me voor :joy:

1 like

Mysterieus…

@SirSqualeWhale SirSqualePedia, komt u maar, op welke pagina staat deze LE?

1 like

Enne…

Ben ik nou echt de enige die zich afvraagt: Waar dan?
Ik bedoel, je hebt het plaatje van een website geplukt … die website lijkt me het startpunt van je zoektocht. :wink:

1 like

Heel tof

1 like

Dankje!

Wordt m’n 2e…

Heb de polished blue al een keer gehad. :smile:

Zat wel te twijfelen tussen deze en de pvd zwarte. Heb nog steeds mijn twijfels over pvd.

3 likes

De PVD versie komt er bij mij trouwens ook nog wel eens! :beers:

2 likes

Ik ken mezelf…

Als ik daar een kras op trek dan staat ie met korting in het blauw en koop ik een nieuwe.

Als het beperkt is tot een kras op de bezel dan bestel ik een nieuwe bezel.

4 likes

Ja dat pvd staat heel tof maar een krasje valt wel heel erg op :flushed: zelf dus geen liefhebber van pvd.

2 likes

We hebben dezelfde tik. Maar ƻh, ben jij banger voor een kras op de PVD dan op een polished 1521? Mijn gevoel zegt dat je er (op de PVD) minder snel een kras op maakt. Maar als wel, dan zal het wel wat zichtbaarder zijn.

2 likes

Ik heb me suf gelezen over coatings op horloges.

En het draait echt om de kwaliteit vd coating.

Een dlc coating kan kwalitatief slechter zijn dan een bovengemiddelde pvd coating en vice versa.

Ik zie soms beschadigingen die me niet aanstaan op pvd horloges.

Dat de pvd coating van Squale hetzelfde is als op een Beretta vuurwapen zegt niet zoveel. Leuke bragging rights maar het zegt nog steeds niets over de daadwerkelijke kwaliteit.

1 like

Een polished kan je nog een beetje oppoetsen, bij pvd moet je met een permanent marker aan de gang.
Was zelf heel erg te spreken over de blasted versies die ik drie maal heb gehad.

2 likes

Ja klopt.

Een kras op de polished case kan echt wel mooi opgelost worden zonder facetranden of scherpe hoeken te vernielen.

Krijg je op pvd niet voor elkaar. En om nou met een zwarte permanent marker te gaan lopen kutten zoals je soms ziet…

Neh… :smile:

@pasd

Haha. Permanent marker…

Kwam ook bj mij op. :smile: :+1:

2 likes