Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Via Google lens op de Italiaanse marktplaats subito.nl en op ebay, gezocht op squale.

2 likes

Subito.it dus.

2 likes

Ik ben er in ieder geval achter dat deze in 2021 is uitgebracht.

1 like

Van een Italiaans forum gebouwd.

Te kieskeurig naar mijn smaak.

2 likes

eBay is best groot, waar dan? Idem voor subito.it …
Je kunt via Google lens gewoon de doorklikken naar de bron. Dat is eigenlijk een beetje wat ik bedoel. De bron. Maar goed, 2021 dus. We komen er wel. :joy:

Zoekt en gij zult vinden:

https://www.subito.it/abbigliamento-accessori/orologio-squale-limited-edition-oristano-463734954.htm

Er zijn er 30 van gemaakt, aldus de verkoper dezes. En hier de introductie op een Italiaans forum:

(Via Google vertaald naar Engels: Klik.)

Ben je zo geholpen @Kleine_gup_in_grote_oceaan? :beers:

Als er bij mij een kras opkomt, gaat 'ie meestal wel snel de deur uit. Ben niet zo van 't poetsen. In dat kader ook niet van het permanent markeren, wordt er vermoedlijk niet mooier op.

Gewoon geen krassen maken jongens!
Ik moet het afkloppen, maar 't lukt mij altijd best wel aardig en ik doe niet extra voorzichtig ofzo … :sunglasses:

Die moet ik echt eerst eens in handen hebben. Op de foto’s doen die het niet gelijk voor mij bij de ‘Von B kasten’. Maar die gedachte had ik ook bij de geborstelde Matic. Vond het in eerste instantie jammer dat ik geen gepolijste Thalassa (blauwe) kon vinden. Maar nu ik de zwarte om de pols heb, ben ik helemaal blij dat dat niet gelukt is. Deze is echt super, vind ik.

2 likes

Bende gij the Squaleloog incognito?

1 like

Bedankt @SirSqualeWhale!

Ik vind enkel het rood op de bezel teveel nadruk pakken. Omdat het zowel op de dertig als om de lumepip zit.

1 like

giphy

Jaja, volstrekt onherken- & onzichtbaar!
… vandaar ook dat ik de PVD-versie een keer wil proberen. Valt niet zo op bij mijn werkkleding. :innocent:

3 likes

Ik dacht meteen aan de Seiko Black Ninja :joy:

1 like

Ja vind die bezelinsert de plank misslaan maar die zou je natuurlijk kunnen vervangen

1 like

Das waar! Vind ik echter zonde. Ook al zou ik dat doen en de originele erbij houden. Originele exemplaren laat ik liever zoals ze zijn of laat ze aan me voorbij gaan.

Een mod bestaat voor mij enkel uit losse, originele, zelf geassembleerde onderdelen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

1 like

OMG! 63 nieuwe posts, in de Squale kroeg??? :open_mouth: You guys have been busy! :grin:

Hey, lekker man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

afbeelding

Zeker weten! I love full lume!

IMG_2567
Ja, dat vind ik ook de mooiste!

@junior :grimacing: :grin:

Echt waar? Eh ja, daar hebben we dus ook weinig aan… :wink:
Nee, een Google search levert alleen maar Matics op… :thinking:

Ah, o.k…
image

Heb, tot nu toe, ook mijn pvd Seiko Samurai ook helemaal netjes kunnen houden. Doe er geen ruige dingen mee. Maar wel gewoon normaal aan 't dragen en ook best regelmatig. Dus ik zou een PVD 1521 ook wel aandurven.

Ja, stoer ding! :muscle: :sunglasses:

9 likes

Over smaak valt niet te twisten. Ik zou - ondanks dat ik een gepolijste heb - inderdaad voor een blasted gaan.

Als de scherpe hoeken van een PVD verweren kan dat een tof effect geven. Kiek moar :slightly_smiling_face:

1 like

Oh man, een oude PVD kan zo fraai zijn! :heart_eyes:

6 likes

Heel stoer ding😊

1 like

Krassen zijn toch juist vet!
Karakter! Anders is alles maar zo hetzelfde

1 like

Als je naar de 50 gaat is dat allemaal niet meer zo aantrekkelijk Jelle… :joy:

image

4 likes

Dat duurt nog exact 30 jaar
Ik heb geen stres
Dames van mijn leeftijd zitten allemaal nog strak in t velletje!

1 like

We vissen in dezelfde vijver! :wink: :+1: :fishing_pole_and_fish:

3 likes