Die Bund bezels zijn toch wel echt heel erg mooi hoor!
Met recht!
Buongiorno, Squale people!
En het is weer vrijdag, mensen!
Even lekker wakker worden met een van mijn gitaarhelden, Gary Moore (RIP)!
Net twee nieuwe natos binnen (bevangen Miro’s Time) voor mijn matic. Nooit veel met natos gehad maar past echt goed bij dit horloge.
Eensch!
Prachtige combinaties hoor en draagt lekker hè.
Zeker leuk! Heb ook m’n natoperiode gehad, net als m’n staalperiode en m’n leerperiode (zal ik geen plaatjes van posten; anders word ik weer gevlagd). Maar ben weer helemaal terug bij rubber en dan met name tropic. Wat mij betreft wordt 't niet comfortabeler en praktischer dan dat. Maar een Squale op nato staat . Zal @junior 't waarschijnlijk niet mee eens zijn…
HOEZO!?
De Thalassa is toch wel eentje apart, met die blauwe Shine!
Jazeker, dezelfde serie en toch zo verschillend, erg tof.
Het is weer Flashsale op Gnomon! Volgens mij was hier iemand op zoek naar een Ferrovia!
Als je rewards punten hebt, gecombineerd met de Flashsale, dan is dat toch weer 10% korting.
Poah
Posso definirmi un membro della famiglia Squale!
(is Squale nu eigenlijk Zwitsers, Italiaans, Zwiters-Italiaans?)
Anyway, ik was dus heel benieuwd in hoeverre deze zou lijken op ‘n Unimatic. Mijn vriendin vind al m’n horloges op elkaar lijken, maar ik vind ze zelf wel verrassend anders.
Op naar een gepolijste 1521 Militaire op mesh!
(Full) Lume brothers😎
De Squale is m’n meest recente aanschaf (eind vorig jaar). De TAG Heuer was m’n allereerste grail watch. Bijna 30 jaar geleden nieuw gekocht. Ja, ze lijken best wel 'n beetje op elkaar. Ach, never change a winning formula! Toch dragen ze wel heel verschillend. Ik vind ze allebei top! De TH heb ik jaaarenlang als daily gedragen en de Squale draag ik, sinds de aanschaf, verreweg 't meest van al m’n horloges.